בהפועל באר-שבע ממשיכים להתכונן לקראת משחק העונה נגד מכבי חיפה בשבת הקרובה. הדרומיים יודעים שניצחון חוץ על האלופה ומוליכת הטבלה יקרב אותם למרחק נקודה בלבד מהירוקים, ויהפוך את מאבק האליפות צמוד עוד יותר.
בקבוצה מבירת הנגב קיימו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש המסקרן, שיהיה הראשון מבין שניים בין שתי הקבוצות במסגרת הפלייאוף העליון. מאמן הקבוצה אליניב ברדה והקפטן מיגל ויטור ענו לשאלות העיתונאים.
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
מאמן הקבוצה אליניב ברדה: "נתכונן כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק. אנחנו נצטרך למצוא פתרונות חדשים כדי להיות שם במיטבנו. כל משחק הוא שונה, במשחק הבית שלנו היינו בעשרה שחקנים ואז המשחק השתנה, במשחק החוץ היינו טובים אבל יצאנו בלי נקודות - כל משחק הוא בפני עצמו ונקווה שהתוצאה תהיה הפעם שונה".
על מצב הפצועים: "אני מקווה שנגיע עם כל הסגל, חוץ מאיאד אבו עביד, וגם אור דדיה שלא מספיק כשיר. מלבד זאת כולם כשירים ואני מקווה שנעשה את המיטב ונצא עם תוצאה טובה. מיגל שיחק שני משחקים עכשיו בנבחרת, אבל יש לנו מספיק שחקנים טובים בהגנה בשביל לעשות התאמות. אנחנו חושבים על כל האפשרויות".
על חלוקת העומס לאור הלו"ז הצפוף: "נשתמש בכל שחקן בהתאם למה שהוא מסוגל לתת. כרגע רק משחק אחד עומד לנגד עיניי ורק בו אני מתרכז. אני לא חושב על רוטציות ולא שום דבר - המטרה היא להביא את השחקנים מבחינה פיזית בצורה הטובה ביותר".
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור שחקן הפועל באר-שבע
מיגל ויטור שחקן הפועל באר-שבע
"אגיע בכושר טוב". מיגל ויטור
(צילום: רויטרס)
על חשיבות המשחק: "אני הייתי בהרבה משחקי העונה, ואני מאחל להפועל באר-שבע להמשיך להופיע למשחקים כאלה גם עוד הרבה שנים קדימה. זה משחק חשוב מאוד, כמות המשחקים לאחר מכן הולכת ומתמעטת ולכן נצטרך להיות מרוכזים לא במשך 90 דקות - אלא 100 דקות".
קפטן באר-שבע מיגל ויטור התייחס לעומס עליו לאחר שני משחקי הנבחרת בשבוע החולף: "אמנם שיחקתי שני משחקים בשלושה ימים, אבל אני מרגיש טוב מאוד ואגיע בכושר טוב".
הבלם התייחס למפגשים הקודמים עם הירוקים: "הפסדנו בשני המשחקים הקודמים למכבי חיפה, ונראינו טוב במשחק האחרון. אני מקווה שהפעם נצא עם יותר ממחמאות. משחקים כאלה מוכרעים על הפרטים הקטנים, ועל זה הפסדנו במשחקים הקודמים. אני מקווה שהפעם נשים לב לפרטים האלה וננצח".