מכבי ת"א תקיים את שני משחקי הבית שנותרו לה בשלב הבתים של הקונפרנס-ליג בטופולה שבסרביה. כבר בשבוע הבא היא תארח במגרשה "הביתי" החדש את זוריה האוקראינית, משם תמשיך למשחק הבא שלה באירופה - באיסלנד מול בריידבליק.
הצהובים בחנו מספר אפשרויות בימים האחרונים ובסופו של דבר סוכם על טופולה.
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א נגד זוריה קונפרנס-ליג
מכבי ת"א נגד זוריה קונפרנס-ליג
מצאו בית חדש. שחקני מכבי ת"א
(צילום: EPA/Wojtek Jargilo)
המאמן, רובי קין, שלא חזר ארצה מאז מתקפת הטרור הרצחנית שביצע חמאס ב-7 באוקטובר, שהה בשבוע שעבר עם הקבוצה בפולין לקראת המשחק מול זוריה, ולא שב עם השחקנים שלו ארצה כמו יתר הצוות המקצועי שלו. מי שמעביר את האימונים בקריית שלום בימים האחרונים הוא מאמן קבוצת הנוער, מיכאל זנדברג, כשמדובר בסגל של שבעה שחקנים יחד עם שחקני קבוצת הנוער, זאת מאחר וגם השחקנים הזרים לא שבו ארצה.
שחקני הנבחרות של ישראל יצטרפו בשבוע הבא לסרביה. אלו מהנבחרת הבוגרת יגיעו הישר מאנדורה למיני מחנה אימונים נוסף לקראת המשחק מול זוריה בשבת הבאה.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א רובי קין
מאמן מכבי ת"א רובי קין
במכבי ת"א עדיין לא מתעסקים בעתידו. קין
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א עדיין לא מתעסקים בעתידו של קין, שאינו מתכוון לשוב בשלב זה לישראל ומעורר ביקורת גם בקרב שחקניו על ההחלטה שלו להתעלם מהמצב בארץ, כשלא התבטא בנושא מרגע עזיבתו. על פי התקשורת האירית, הסיבה לכך טמונה בשל העוינות במדינתו כלפי ישראל.
בכל מקרה, שני משחקיה הקרובים של מכבי ת"א יהיו בכל מקרה במסגרת הקונפרנס-ליג, ורק אחריהם היא תשחק בליגת העל, שצפויה להתחדש בסופ"ש הבא. אחרי שני המשחקים באירופה יבחנו בקבוצה האם קין יסכים לשוב ארצה, בדיוק כמו השחקנים הזרים שעדיין לא רוצים לחזור.