מכבי חיפה הביסה הערב (רביעי) 1:5 את הפועל חיפה בדרבי ועלתה לרבע גמר גביע המדינה. בסיום, המאמן ברק בכר שוב נדרש לסוגיית נטע לביא, שאמור לעבור ליפן בקרוב. המאמן הפתיע עם האמירה: "הוא ישחק איתנו מול נס ציונה ביום ראשון".
עוד הוסיף המאמן: "היינו חייבים את הניצחון הזה ואת היכולת הזאת. שמח ששיחקנו ככה. הרמנו את הרמה שלנו יחסית למשחק מול באר-שבע. מי נקבל ברבע הגמר? זה לא משנה כרגע. מאוויס צ'יבוטה מראה סימנים טובים, הוא עשה דברים יפים. חיזוק? גל אלברמן מטפל בזה".
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום:אלעד גרשגורן)
דולב חזיזה אמר: "כיף מאוד לחזור לעניינים, ידעתי שאני פותח רק בבית המלון לפני המשחק. שמח מאוד ששיחקתי ככה וניצחנו. יש לנו סגל רחב וכולם רצו לנצח ועזרו לנו. דרבי זה הדבר הכי חשוב לקהל אז שמחים על הניצחון".
בצד השני, רוני לוי סיכם: "כמובן שלא ציפיתי להופעה כזאת, בנסיבות שקרו עם האדום שקיבלנו והשערים שקיבלנו במחציצ הראשונה קשה לסגור את פערי הרמות. עכשיו נחשוב על המשחק מול חדרה בליגה, אנחנו צריכים להשיג נקודות. יכול להיות שנצרף עוד שחקן או שניים, אנחנו צריכים שחקנים איכותיים".
דור מלול אמר: "התחושות קשות מאוד, אין מילים אחרות. באנו בגישה חיובית למשחק. רצינו להיראות טוב, אבל נקלענו לפיגור מהיר ואז הייתה גם הרחקה. הגול השלישי שבר אותנו. אסור לנו להישבר. אסור לנו לקבל חמישייה באף משחק. אנחנו יכולים לתקן בליגה ביום שבת, זה כמו המונדיאל בשבילנו".