אחרי מקרה האלימות כלפי השופט גל דסקל, שהתרחש לפני כשבועיים וגרם לוועד השופטים וההסתדרות הלאומית להכריז על סכסוך עבודה מול ההתאחדות לכדורגל, אירוע אלימות נוסף נגד צוות שיפוט התרחש היום (שישי) בליגות הנמוכות.
האירוע התרחש במשחק בין סיטי אשדוד לבית"ר יבנה בליגה ג'. אנשי אשדוד לא היו מרוצים מהחלטות של צוות השיפוט עוד במחצית הראשונה וזעמו. זה הוביל לכך שעל פי עדים שנכחו במקום, אחד מאנשי הנהלת סיטי אשדוד סטר לכאורה לעוזר השופט. האחרון החליט כמובן לעצור את המשחק וירד לחדר ההלבשה. צוות השיפוט מתכוון להגיש תלונה במשטרה על המקרה.
1 צפייה בגלריה
כדור כדורגל
כדור כדורגל
שוב אלימות
(צילום: גטי אימג'ס)
כמו כן, מנכ"ל ההסתדרות הלאומית אלי גל שלח מכתב למנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, ובו צוין מקרה האלימות. בנוסף, נשלחה בקשה לפעול מיידית נגד מקרי האלימות. בימים אלה, כאמור, יש סכסוך עבודה בגין אותם מקרי אלימות.
במכתב נכתב: "היום אירע עוד מקרה אלימות חמור נגד צוות שיפוט במהלך משחק בליגה ג'. לצערנו, עד לרגע זה לא שמענו שום תגובה ולא נעשתה שום פעולה כדי לעצור את רצף אירועי האלימות הקשים. האחריות על שלומם וביטחונם של שופטי הכדורגל היא בראש ובראשונה של איגוד השופטים וההתאחדות לכדורגל. לשופטי הכדורגל נמאס לקבל מכות ולהיות שק החבטות של הכדורגל הישראלי".
מוועד השופטים נמסר בתגובה לאירוע אלימות נוסף בליגה ג': "אנו מודיעים כי לא יישלח צוות שיפוט אל משחקי הקבוצה שתהיה מעורבת באירועי אלימות כאלה עד לטיפול הולם והרחקת כלל הגורמים האלימים מהקבוצה הפוגעת. בהמשך להודעתנו זאת, עד להודעה חדשה לא יתייצבו שופטים למשחקיה של קבוצת אשדוד סיטי".