מכבי חיפה תארח הערב (חמישי, 22:00) באצטדיון בוז'יק בבודפשט את גנט הבלגית למשחק ראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של הקונפרנס-ליג - בסופו תעפיל המנצחת לשלב שמינית הגמר של המפעל.
הירוקים מגיעים למעמד עם לא מעט חיסורים: שון גולדברג ודין דוד הצטרפו לרשימה ארוכה הכוללת את מחמוד ג'אבר, עילאי חג'ג', דולב חזיזה, אריק שוראנוב, ליאור רפאלוב ופייר קורנו המוצהב. בשל כך צירף המאמן מסאי דגו מספר שחקני נוער לסגל הקבוצה הבוגרת.
2 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
מתגבר את הסגל בשחקני נוער. דגו
(צילום: אלכס קולומויסקי)
רמי גרשון יפתח בהגנת הירוקים לצדם של צמד הזרים עבדולאי סק ולורנצו שימיץ', שנמצאים בכושר נהדר. עילאי פיינגולד ודניאל סונדגרן יפתחו באגפים, עלי מוחמד ושואו בקישור האחורי. מקומם של פרנצדי פיירו וענאן חלאילי בהתקפת הירוקים מובטח ונראה כי דגו עשוי להפתיע עם שילוב של אחד הצעירים בהרכב.
מכבי חיפה מגיעה למשחק מפסגת ליגת העל ועם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. גנט לעומתה, נמצאת בכושר רע במיוחד והיא מדורגת שישית בבלגיה, כאשר בששת המשחקים האחרונים היא הפסידה בחמישה וסיימה אחד בתיקו.
2 צפייה בגלריה
רמי גרשון
רמי גרשון
"הכוח של גנט הוא בתלכיד והאינטנסיביות". גרשון
(צילום: Attila KISBENEDEK / AFP)
"עדיין מדובר בקבוצה מצוינת", אמר גרשון על היריבה-אקסית, במדיה שיחק במשך שלוש עונות. "גם כשהיא בתקופה רעה מדובר בקבוצה חזקה עם שחקנים מצוינים. הכוח של גנט הוא התלכיד והאינטנסיביות, לא בשמות מסוימים, ולכן אני לא אוהב כשממעיטים ביכולת שלה בגלל המצב הנוכחי שלה בטבלה".
"מנסים להרדים אותנו עם זה שגנט מגיעים בסגל חסר מאוד אבל גם אנחנו סובלים מחיסורים - ובאים לנצח כל משחק", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו קבוצה מספיק טובה ויש לנו מספיק עומק. שחקנים שיקבלו צ'אנס ירצו להוכיח שהם ראויים לקבל את החולצה".
קרוב ל-3,000 אוהדים יגיעו לתמוך בירוקים הערב באצטדיון בוז'יק בבודפשט, שמכיל 8,000 מקומות. הקהל הירוק מבטיח אווירה ביתית לאלופה הישראלית.