כשקובי רפואה נכנס שלשום בהפסקה לחדר ההלבשה באשדוד, אחרי ששלושה שחקני הפועל ת"א נפצעו כבר במהלך המחצית הראשונה והותירו לו אפשרות לחילוף אחד לפני החזרה למגרש, הוא שאל את השחקנים מי מביניהם עייף במיוחד. כל האצבעות הופנו לעברו של אושר דוידה, שהתלונן עוד לפני המשחק על רגישות בשרירים בגלל העומס של המשחקים האחרונים, אבל החלוץ ביקש להישאר והכריע את הבכורה של רפואה עם שני שערי ענק.
דוידה, שיהיה בפברואר בן 21, עבר מסלול דומה לשחקנים רבים בהפועל ת"א. הוא גדל באשדוד וממנה עבר בגיל 12 למכבי ת"א, אבל שם לא ספרו אותו יותר מדי - ואחרי שלוש שנים, במהלכן זכה בשלושה גביעים, חצה את הכביש לוולפסון. גם באדום הוא זכה בשלושה גביעים, עם קבוצות הנערים והנוער, אבל הניסיון שלו להשלים רצף של שבע זכיות, הפעם עם הבוגרים, נכשל בעונה שעברה עם ההפסד בדרבי אחרי הארכה בגמר.
3 צפייה בגלריה
אושר דוידה חוגג
אושר דוידה חוגג
מהיר כמו שד. אושר דוידה חוגג בדרבי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
בונה על דוידה. קובי רפואה
(צילום: עוז מועלם)
מהרגע הראשון סומן דוידה כדבר הבא במועדון, וכבר בגיל 16 הוא הורשה להתאמן בחדר הכושר של הקבוצה הבוגרת כחלק מהשיקום שלו מפציעה. המראה שלו קצת מתעתע, הוא אולי נראה כבד, אבל מדובר באחד השחקנים המהירים בליגה.
הנשק היעיל של היציאה המהירה מהמקום, הדריבל והבעיטה הנקייה סידר לו כבר חמישה כיבושים העונה, למרות שפתח בשמונה משחקים בלבד. בהפועל ת"א הצמידו לדוידה את התזונאית של המועדון, נועה שניצר, כדי שלא יעלה במשקל, מחשש שזה יפגע במהירות שלו או יוביל לפציעה.

רגעי קסם

המשחק שלשום, עם צמד ובישול, היה הטוב ביותר שלו בבוגרים, והוא בא אחרי פתיחת עונה שנעה בין הספסל להרכב וההסבה שניר קלינגר עשה לו מהקישור להתקפה. השנה, בניגוד לעונה הקודמת, היכולת שלו יציבה ולא מבוססת רק על הבלחות, כשלא ממש ידעו מה יקבלו ממנו בכל משחק נתון. הפעם הוא תורם למשחק בכל פעם שהוא על כר הדשא, וגם מספק רגעי קסם כמו הבעיטה האדירה לשער של יואב ג'רפי שלשום.
דוידה הוא חלק מדור זהב של הפועל, שמחלקת הנוער שלה עברה שדרוג רציני בשלוש השנים האחרונות. שני האסים, שמהווים מבחינת המועדון גם פוטנציאל מכירה, הם דוידה והמגן השמאלי דורון ליידנר, ויחד איתם אפשר לציין בין היתר גם את שי אייזן ואיליי טמם שהושאל להפועל פ"ת.
3 צפייה בגלריה
אושר דוידה על הכתפיים
אושר דוידה על הכתפיים
עבר שדרוג רציני. דוידה על הכתפיים אחרי שכיכב מול אשדוד
(צילום: עוז מועלם)
בסיום המשחק באשדוד העריך עידן ורד כי דוידה יוכל לצאת לחו"ל בתוך כשנתיים. לחלוץ, שמקבל בינתיים שכר חייל, יש חוזה לעוד שלוש שנים בהפועל, שזוכה להצעות עלו, ודחתה בין היתר הצעה מלגיה ורשה להעבירו בתמורה לחצי מיליון יורו. ההערכה היא כי ניתן יהיה לקבל עליו סכומים גבוהים יותר מליגות בכירות יותר.
ההצלחה בהפועל ת"א הפכה אותו לשחקן משמעותי בנבחרת הצעירה של אלון חזן, שנמצאת בעמדה טובה לעלות ליורו, מה שיעלה את המחיר שלו עוד יותר.