לראשונה מזה 11 מחזורים ואחרי שצברה 7 הפסדים רצופים, סקציה נס ציונה חזרה למאבק ההישרדות בליגת העל כשניצחה אמש (שבת) את הפועל חדרה משערים של עילאי טרוסט ויוני סטויאנוב.
עד כמה התגעגעו בנס ציונה לטעמו של ניצחון? הפעם האחרונה שזה קרה הייתה לפני כשלושה חודשים, בדצמבר 2022. המאמן על הקווים היה אז בכלל ניר ברקוביץ', היא גברה אז 0:2 על מ.ס אשדוד, והיא גם לא הייתה נועלת הטבלה, המקום בו היא מחזיקה היום.
1 צפייה בגלריה
שלומי דורה מאמן סקציה נס ציונה
שלומי דורה מאמן סקציה נס ציונה
חזר לחייך ולהאמין. דורה
(צילום: יאיר שגיא)
אתמול נפרץ הסכר, והכתומים הצליחו לשבור את הבצורת, כאמור, באמצעות ניצחון על הפועל חדרה של מנחם קורצקי. בצד של סקציה נס ציונה היה זה שלומי דורה שסוף שסוף רשם ניצחון בכורה בקבוצה מאז שהחליף את ברקוביץ', במשחק שהיה מבחינתו ומבחינת שחקניו בבחינת להיות או לחדול.
"מה שאנחנו צריכים זה להאמין, לנצח, ולקוות ששאר התוצאות יעבדו לטובתנו", אומר דורה בעקבות הניצחון שמעלה את מספר הנקודות של קבוצתו ל-20 ומצמצם את המרחק (הזמני) מהקו האדום ל-4 נקודות. "בשני המשחקים האחרונים ביקשתי מהשחקנים שלי לשחק קצת מכוער כשנוביל, ואני חושב שהערב הם עשו את זה בצורה טקטית נכונה. הניצחון נותן אוויר ואמונה. עברנו משחק אחד, יש עוד שישה".
אחרי מחצית שהסתיימה בתיקו מאופס הגיע שער נהדר של טרוסט שהעלה את נס ציונה ליתרון, אבל עידו לוי מחדרה השווה את התוצאה. האורחת רצתה יותר ובסופו של דבר גם הראתה הרבה אופי וכבשה שער נוסף עליו היה אחראי סטויאנוב, שוב מבישול של טרוסט שהצטיין במשחק.
למרות הניצחון החשוב, בנס ציונה לא מסתנוורים ומבינים שרק נס יציל את הקבוצה מירידת ליגה, אך גם מאמינים שהניצחון אמש יוצר לחץ על היריבות העיקריות להישרדות – מכבי בני ריינה ועירוני קריית שמונה לקראת המשחקים שלהן נגד בני סכנין והפועל חיפה (בהתאמה).