מכבי פ"ת פתחה את העונה עם הרבה ציפיות ושאיפה לחזור לליגת העל כבר אחרי עונה אחת, וההתחלה באמת תאמה לכך כשהקבוצה החזיקה בפסגת הטבלה במשך רוב העונה. אך אז הגיע רצף של ארבעה הפסדים רצופים, האחרון שבהם להפועל נוף הגליל המדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, ופ"ת איבדה את המקום הראשון למכבי יפו.
בעקבות המשבר, שי ברדה סיים את תפקידו כמאמן הקבוצה וקיבל הערב (שני) הודעה רשמית על פיטוריו. פ"ת מדורגת במקום השני בלאומית עם 29 נקודות אחרי 16 משחקים, ובמועדון הגיעו למסקנה שאין מנוס מזעזוע מוקדם כדי להישאר בתמונת המאבק על הכרטיס לליגת העל.
1 צפייה בגלריה
שי ברדה חוגג
שי ברדה חוגג
סיים את דרכו במכבי פתל תקווה מוקדם מהצפוי. ברדה
(צילום: עוז מועלם)
המלאבסים בחנו מספר שמות פוטנציאליים כמחליפים לברדה, כשלבסוף מי שסיכם את תנאיו ויתפוס את מקומו הוא בני לם שאימן את מכבי נתניה. לם, יחתום על חוזה עד סיום העונה הנוכחית ובמידה ויצליח לעלות את הקבוצה לליגת העל יקבל חוזה לעונה נוספת.
ממכבי פתח תקווה נמסר: "ערב טוב מועדון הכדורגל מכבי פתח תקווה הודיע הערב למאמן שי ברדה על סיום עבודתו בקבוצה. אנו מודים לשי על התקופה במועדון ומאחלים לו בהצלחה. בשיחה שנערכה הערב בין אבי לוזון לבני לם, סוכם שבני יאמן את הקבוצה עד לתום העונה. בתקווה והקבוצה תעלה לליגת העל בסיום עונת המשחקים הנוכחית, ימשיך בני לם לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה".
פורסם לראשונה: 10:55, 26.12.22