יותר ויותר דיווחים באירופה עוסקים ביעד הבא של דניאל פרץ, שאמור לצאת בקרוב מבאיירן מינכן במסגרת עסקת השאלה לאחת הקבוצות ביבשת. הערב (שני) באתר הקטלאני "לה נסיונל" נקשר השוער הישראלי בן ה-23 בעסקת טרייד שאמורה להנחית אותו בלא פחות מאשר ברצלונה.
על פי הדיווח, באיירן מעוניינת להחתים את הבלם רונלד אראוחו, שתג המחיר שלו מוערך בכ-100 מיליון אירו. בניסיון להמתיק את העסקה, הגרמנים מנסים את כוחם באמצעות הצעת טרייד, שתקל את ההעברה הנוצצת על הכיס.
1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
יעד אטרקטיבי נוסף. פרץ
(צילום: REUTERS/Angelika Warmuth)
בנוסף לג'ושוע קימיך, ובראיין סרגוסה, כך טוענים באתר "לה נסיונל", גם דניאל פרץ נכלל ברשימת שלושת השחקנים שאמורים להמתיק את המחיר, ו"בארסה תשמח לקבל אותו בהנחה שתשחרר את השוער אינאקי פניה שלא ממש משכנע".
כזכור, פרץ עבר בקיץ שעבר ממכבי ת"א למועדון הפאר הגרמני תמורת 5 מיליון אירו. הוא שימש בעיקר כמחליף של סוון אולרייך, אבל פתח ושיחק 90 דקות בניצחון 0:4 על מונסטר בסיבוב הראשון בגביע הגרמני.
יש לציין כי כבר באוקטובר, חודשיים לאחר שחתם במינכן, דיווח ה"בילד" הגרמני כי הבווארים בוחנים אפשרות להשאיל את השוער הישראלי לקבוצה אחרת. בתחילת החודש פרסם העיתונאי הבלגי סאשה טאבוליירי כי באיירן נמצאת בעיצומם של מגעים להעברת השוער הישראלי לאנדרלכט.
פרץ עומד באתגר הדיוק בטיקטוק של באיירן
(באדיבות ONE)