הפועל באר-שבע הודיעה היום (ראשון) על הארכת חוזהו של השוער ניב אליאסי עד קיץ 2027. אליאסי בן ה-22 הפך לשוער הראשון של הקבוצה של אליניב ברדה אחרי שאופיר מרציאנו נפצע, אבל נותר בתפקיד גם כשהשוער הוותיק חזר, ותפס בינתיים גם את עמדת השוער הראשון בנבחרת הצעירה.
"הארכת החוזה היא מהלך טבעי מבחינתי", אמר אליאסי לאחר החתימה, "מצאתי כאן בית חם, שהפך עבורי למשפחה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת הקהל. בהזדמנות הזו, אני רוצה להודות לכל האוהדים על האהבה הרבה שהם מרעיפים עליי ביציע ומחוצה לו. תודה לאליניב ולצוות המקצועי על האמון בי. אני אמשיך לעבוד קשה בכל אימון ומשחק כדי להשתפר ממשחק למשחק ולתת את כל כולי למען הצלחת המועדון".
3 צפייה בגלריה
אליאסי
אליאסי
אליאסי
(צילום: דניאל כהן )

סיבוב שני נהדר

בהפועל באר-שבע נשמו אתמול לרווחה לאחר משחק הבית נגד מ.ס אשדוד, שהסתיים בניצחון קטן של 0:1 וסיים בטעם מתוק את הסיבוב השני עבור הקבוצה של אליניב ברדה. במידה והפועל חיפה לא תנצח הערב (20:00) את מכבי ת"א, באר-שבע תסיים את הליגה הסדירה במקום השלישי ותארח את החיפאים במחזור הבא בעוד שבועיים. מנגד אם חיפה תנצח, היא תסיים את העונה הסדירה במקום השלישי עם נקודה יותר מלבאר-שבע והיא תארח את המפגש הקרוב בין השתיים.
בכל מקרה, הניצחון אתמול קבע שבאר-שבע מסיימת סיבוב שני נהדר מבחינתה עם 31 נקודות מ-39 אפשריות. בטבלת הסיבוב השני היא ממוקמת במקום הראשון כשמתחתיה מכבי והפועל חיפה עם 26 נקודות ומכבי ת"א עם 25, כשלשתיהן משחק חסר. הבעיה של באר-שבע היא שהסיבוב הראשון שלה היה קטסטרופלי מבחינתה והיא אגרה בו 18 נקודות בלבד.
3 צפייה בגלריה
הפועל באר-שבע מ.ס אשדוד
הפועל באר-שבע מ.ס אשדוד
גנאח חוגג מול אשדוד, אתמול
(צילום: הרצל יוסף)
בבירת הנגב שמחים מכך שיצאו לפגרת הנבחרת עם ניצחון ומקווים שבזמן עד למשחק הבא יחזרו שחקנים פצועים לכשירות מחאה כשבראש ובראשונה מדובר באנדרה פוקו ורועי גורדנה, שסובלים מקרעים בשריר וחסרונם מורגש מאוד. הקפטן מיגל ויטור חזר מפציעה כבר אתמול והוא שיחק 90 דקות מה שיאפשר לו לעמוד לרשות הנבחרת ביום חמישי הקרוב נגד איסלנד. דיינר קיניונס הקולומביאני, שנעדר מפציעה טורדנית במפשעה, יעבור בדיקת MRI.

גם גנאח ישדרג את חוזהו?

כוכב המשחק אתמול היה אמיר גנאח הצעיר שהוכיח שהוא טוב גם כשהוא פותח בהרכב וכבש שער יפהפה. הייתה זאת הפעם השנייה בלבד שהקשר הצעיר (בקיץ ימלאו לו 20) משלים 90 דקות במשחק ליגה. גנאח הוא תגלית העונה מבחינת באר-שבע ומהווה הוכחה שגם בבירת הנגב יכולים לגדל שחקנים מוכשרים. למרות ששמו עדיין לא מוזכר כאחד מהכוכבים הצעירים שעתידים להוביל את הכדורגל הישראלי, אתמול במסיבת העיתונאים אמר אליניב ברדה שהוא כן רואה בגנאח שחקן כזה. המאמן טען שהוא מצפה מגנאח לבצע הרבה יותר מהלכים התקפיים כמו בשער שכבש.
3 צפייה בגלריה
הפועל באר-שבע מ.ס אשדוד
הפועל באר-שבע מ.ס אשדוד
עוד כישרון לכדורגל הישראלי. גנאח
(צילום: הרצל יוסף)
גנאח, תגלית העונה של באר-שבע כבר עם שלושה שערי ליגה לצד חמישה בישולים, ובמועדון כבר חושבים להחתים אותו על חוזה ארוך טווח ולשדרג את שכרו. במהלך השבוע החולף הוא גם שיחק מחצית במדי קבוצת הנוער שנאבקת על הישרדותה בליגה הלאומית לנוער.
מנגד, אתמול קיבל קרדיט בהרכב גיא בדש ונראה לא טוב. כמו כן, לראשונה מזה זמן רב אנתוניו ספר הרומני סופסל בעקבות הירידה החדה ביכולתו לאחרונה והוא שותף כמחליף.
פורסם לראשונה: 06:57, 17.03.24