בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג נפגש השבוע עם ארגון לה פמיליה ולטענתו הציע להם "לוותר על 90 אחוזים מהעונשים בתמורה להתנצלות והתחייבות להפסקת האלימות והגזענות אחת ולתמיד", אבל לגרסתו "אין עם מי לדבר". עוד כתב כי אי תמיכת הקהל הרחב במהלכיו, גורמת לו לשקול להפסיק לתמוך במועדון.
"אוהדי בית"ר היקרים, כשרכשתי את בית"ר חשבתי שאני רוכש מועדון עם קהל ענק ומגוון, גם לה פמיליה בתוכו כמובן וחשבתי שאני אוכל להסתדר איתם", כתב בפייסבוק. "בשנתיים הראשונות נתתי להם הכל, כסף לתצוגות, קדימות בכרטיסים, כל שביקשו, באותם ימים נקראתי "המשיח" "מלך" ועוד שלל תארי כבוד. בדקה שהעזתי להחתים שחקן נהדר בעל שם של מתאגרף (עלי מוחמד) הכל התהפך במכה. כשניסיתי להכניס שותף שיכניס מאות מיליונים למועדון זה כבר הגיע לנקודת אל-חזור ומשם הדרך למצב היום הייתה קצרה מאוד".
1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
הפוסט של חוגג
"קללות מזעזעות נגד הבת שלי, בת ה-4, קללות והכפשות על אישתי היקרה, איחולי מוות לשלושת ילדיי היקרים, אוהדים בוגרים, חלקם מבוגרים ממני, עומדים ומקללים אותי ואת יקיריי 90 דקות, את כל זה ועוד הרבה אני ומשפחתי סופגים כבר תקופה ארוכה. לא משעמם לי בחיים ולא חסר לי מה לעשות עם עשרות מיליוני שקלים שאני משקיע כל שנה במועדון הזה. במקום להתעסק בכדורגל אני מתעסק במלחמה עם ארבעה חוליגנים בעיקר כי אתם (האוהדים) נותנים להם משקל. אם אתם אוהדי לה פמיליה, הגעתי למקום הלא נכון, אפסיק להשקיע את כספיי ואפנה את הדרך להבא בתור, אם יש כזה בכל. כל אוהדי בית"ר מוכתמים בגלל לה פמיליה, השתיקה שלכם רועמת".
חוגג סיכם: "אם אתם אוהדי בית"ר ירושלים אני מצפה שתתמכו במועדון, לא בי, במועדון. תגיעו למשחקים ועודדו את השחקנים, כשאתם מאחורי המועדון קשה עד בלתי אפשרי לנצח אותנו, אתם לבד שווים יותר מעשר נקודות בעונה. אנא ענו לי, ענו לעצמכם, האוהדי בית"ר ירושלים אתם או אוהדי בית"ר לה פמיליה? תשובתכם קריטית לעתיד של בית"ר ירושלים. את התשובה נקבל באיצטדיון טדי ביום ראשון במשחק פתיחת העונה נגד הפועל באר שבע. איתכם אין לי ספק שננצח גם את המשחק הזה ויותר חשוב את העונה הזו. בלעדיכם נפסיד את העתיד.