מגן מכבי חיפה, סאן מנחם, יכנס מחר (חמישי) מסיבת עיתונאים באצטדיון סמי עופר, במהלכה יודיע על פרישה מכדורגל. בתחילת העונה הנוכחית, עוד הייתה תקווה כי השחקן (30) ישוב לפעילות, אולם בסופו של דבר החזרה למגרשים לא יצאה לפועל.
מנחם, כזכור, נפצע בינואר 2023, במהלך ה-0:0 של חיפה מול בני ריינה בליגת העל. המגן עלה לנגיחה ונקלע להתנגשות ראשים עם שחקנה של ריינה, ממאדו סמבה. שחקנה של האלופה צנח אל הדשא ואיבד את הכרתו. באצטדיון נרשמה בהלה כשהשחקנים זירזו את הצוות הרפואי לאירוע.
2 צפייה בגלריה
דוד ומנחם מנסים לעכל את תבוסה
דוד ומנחם מנסים לעכל את תבוסה
יודיע על פרישה. מנחם
(צילום: gettyimages)
בסופו של דבר מנחם חזר להכרה מלאה ופונה באלונקה על ידי הצוות הרפואי לבית החולים רמב"ם. מאוחר יותר התברר כי השחקן סבל מזעזוע מוח קשה, ולא הורשה לשוב לאימונים או משחקים.
מנחם, הגיע למכבי חיפה בקיץ 2015 מהפועל רמה"ש מהלאומית ולבש את במדיה ב-167 הופעות בליגת העל. הוא החל את דרכו במחלקת הנוער של שמשון תל אביב, משם עבר למחלקת הנוער של בני יהודה, ואת הבכורה בליגת העל רשם ברמה"ש.
2 צפייה בגלריה
סאן מנחם חוגג את שער השוויון
סאן מנחם חוגג את שער השוויון
הגיע למכבי חיפה בקיץ 2015. מנחם
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שתי עונות במכבי חיפה, הושאל לעירוני קריית שמונה, ובקיץ 2018 חזר לכרמל. עוד באותה עונה האריך את חוזהו אצל האלופה עד לעונת 2021. בנוסף, רשם המגן 20 הופעות במדי נבחרת ישראל.