בהפועל באר שבע נרגעו - 5,000 צופים יוכלו להיכנס למשחקי הקבוצה אם הממשלה תאשר זאת בישיבה הקרובה. זאת, אחרי שתחילה התבשרו במועדון כי בעקבות שיפוץ האצטדיון - רק 3,500 אוהדים יוכלו להיכנס למשחקי הקבוצה בטוטו-טרנר, גם אם הממשלה תאפשר כמות גבוהה יותר.
בימים הקרובים, אולי אף היום, צפויה הממשלה לאשר מתווה בו יוכלו כ-5,000 צופים להיכנס לאצטדיונים שתכולתם היא מעל 10 אלף מקומות, בדומה לטרנר.
2 צפייה בגלריה
טוטו טרנר בבכורה מחודשת
טוטו טרנר בבכורה מחודשת
אצטדיון טוטו טרנר
(צילום: הרצל יוסף)
2 צפייה בגלריה
אצטדיון טוטו-טרנר
אצטדיון טוטו-טרנר
(צילום: הרצל יוסף)
בשל העובדה שבימים הקרובים אמור להתחיל שלב ב' של עבודות הרכבת הגג החדש באצטדיון, הוחלט היום בבוקר (רביעי) בישיבת היערכות בין נציגי משטרת ישראל, עיריית באר שבע ובמועדון, שלא יותר מ-3,500 צופים יוכלו להיכנס למשחק הבית בשבת (19:15) נגד בני יהודה, משחק שתוצאתו תכריע אם הקבוצה תצליח להיכנס לפלייאוף העליון. לאחר מכן נמסר מעיריית באר שבע למועדון שאם הממשלה תאשר כניסת 5,000 צופים האיצטדיון יעמוד בדרישות, אחרי שהתקבל לכך אישור ממהנדס העיר.
יש לציין שבכל מקרה נכון להבוקר המתווה המאושר על ידי הממשלה הוא כניסה של 1,500 אוהדים בלבד לאצטדיונים שתכולתם היא מעל 10 אלף מקומות ישיבה. במתווה הנוכחי תתאפשר כניסת אוהדים ליציע הדרומי, הכבוד ותא כסף עליון. במידה והממשלה תגדיל את הכמות, ייפתח גם היציע הצפוני.
בעניין אחר, הקבוצה פנתה למינהלת הליגה במטרה לקיים לפני המשחק דקת דומיה לזכרו של שוער העבר של הקבוצה, הישראלי-ארגנטינאי מריו זוכוביצקי, שהלך אמש לעולמו לאחר מחלה קשה.
פורסם לראשונה: 11:25, 17.03.21