עשרות אוהדי ביתר ירושלים הפגינו הערב (ראשון) ליד ביתו של רוני לוי בפולג. הם קיללו את המאמן ודרשו ממנו לא להגיע לבית וגן. בבית"ר הגיבו ואמרו: "בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, והנהלת הקבוצה מגנים בחריפות את ההתקהלות ליד ביתו של מאמן הקבוצה".
כידוע, בבית"ר ירושלים ייפגשו בקרוב עם לוי כדי להודיע לו כי הוא לא בתוכניות לעונה הבאה, אולם במידה שהוא לא יסכים להסדר פיצויים, במועדון יאלצו להשאירו. הבעלים משה חוגג קיבל החלטה עקרונית להחליף את לוי, כשכבר סומנו מאמנים אחרים, אולם העזיבה שלו תלויה בהסדר הכלכלי מולו.
1 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
ימשיך בבית"ר? לוי
(צילום: יאיר שגיא)
למי ששכח, בשישי האחרון אמר חוגג על לוי: "אני שומע שהוא אמר שהשחקנים בינוניים וזה המקסימום שאפשר להוציא מהקבוצה. לא אהבתי את ההתבטאויות האלה והוא אמר שהוא מבין שהוא טעה. ההתבטאויות שלו אחרי משחקים היו חוסר כבוד כלפי האוהדים שלנו, שהם הלקוחות שלנו, וחוסר כבוד כלפיי יוסי בניון וכלפיי. אני מאוכזב מחוסר היציבות שלנו. היו כמה משחקים שקשה היה לראות. אני מאמין שאם אחליט שלוי לא ממשיך נצליח להגיע להסכם. אני לא מוכן לזה שמאמן יזלזל באוהדים, בשחקנים ובצוות המקצועי. אי אפשר להמשיך עוד עונה עם אנרגיה כזו".