האם ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות יסייע לבני סכנין לפתוח את העונה בליגת העל? בעולה החדשה מחפשים מקורות מימון אחרי שקיבלו הודעה מהרשות לבקרת תקציבים לפיה היא תורד לליגה הלאומית אחרי שתקציבה לא אושר.
לרשות המועדון עומדת זכות הערעור על ההחלטה, ובמקביל מקווים בו שספונסרים ירתמו במטרה לסייע בתפעול השוטף ובמאמץ להרכיב קבוצה שתוכל לשרוד בליגה. כחלק מהניסיונות למצוא תמיכה כלכלית, בסכנין לא פסלו את האפשרות למצוא מקורות מימון בנסיכות מהמפרץ הפרסי. כזכור, בעבר סייעו הקטארים לקבוצה בהקמת מגרשה הביתי, אצטדיון דוחא.
2 צפייה בגלריה
מטרו בדובאי
מטרו בדובאי
הההסכם עם איחוד האמירויות מעורר תקווה בסכנין
(צילום: AP)
אנשי עסקים קטארים העבירו בשעתו סכום של כמיליון דולר לקבוצה, מה שאיפשר למועדון להתנהל בצורה תקינה, אבל במקביל עורר ביקורת. כעת, לאור העובדה שחתימת ההסכם עם האמירויות הולכת וקרבה, בסכנין מאמינים שמימון שיגיע ממדינה זו יתקבל בצורה חיובית יותר אם וכאשר יתרחש. המנכ"ל, חאלד דוכי, אמר: "הלוואי עלינו, אשמח אם זה יקרה".
הנהלת בני סכנין התכנסה אמש (שלישי) לישיבת חרום על מנת לדון בדרישות הבקרה התקציבית ולפתוח את העונה בליגת העל. בסיום הישיבה, בה גובשו המהלכים הכלכליים על מנת להעמיד את התקציב הדרוש, צפוי להישלח היום החומר הנדרש לבקרה.
2 צפייה בגלריה
חאלד דוכי (משמאל) והיו"ר מוחמד אבו יונס
חאלד דוכי (משמאל) והיו"ר מוחמד אבו יונס
חאלד דוכי (משמאל) והיו"ר מוחמד אבו יונס
(צילום: מיקי שורץ)
בסכנין לא הסתירו את כעסם על ההתנהלות כלפיהם: "הנהלת המועדון הביעה את הסתייגותה כלפי הבקרה התקציבית על היעדר רגישות והבנה לפגיעה הכלכלית אשר נוצרה בעקבות מגפת הקורונה ואשר פגעה קשות במצבו הכלכלי של המועדון. יש לזכור שעל אף הקשיים הכספיים בהן נתקל המועדון, לכל אורך ההיסטוריה הוא תמיד עמד בהתחייבויותיו הכספיות".