איש העסקים אדם נוימן, מייסד ומנכ"ל WeWork לשעבר, יתרום מיליון שקל לעמותת אוהדי הפועל פתח תקווה כעזרה למימון פעילות המועדון בעונה 2021/22, כך נודע לראשונה ל-ynet.
הפרסום מגיע ימים ספורים לאחר הודעת ההתאחדות לכדורגל כי הפועל פתח תקווה תשחק בליגה הלאומית בעונה הקרובה, וברקע מאמצי השיקום מצד ההנהלה. נוימן לא מתכוון להיות מעורב בפעילות הקבוצה. יש לציין שאחותו של נוימן, דוגמנית העבר עדי נוימן, נשואה למנכ"ל הקבוצה אבי יחיאל.
2 צפייה בגלריה
אדם נוימן
אדם נוימן
אדם נוימן
(איי פי)
התרומה של נוימן מגיעה על רקע מאמציהם של מאות חברי עמותת אוהדי הפועל פתח תקווה לגייס כסף בקרב האוהדים. נוימן התחייב כי יכפיל כל סכום שיגויס עד מיליון שקל. עד אתמול, הצליחו האוהדים לגייס כ-750 אלף שקל, ובקרוב הסכום אמור לחצות את רף המיליון. נוימן כבר העביר לעמותה 750 אלף שקל.
תרומתו של נוימן עתידה לסייע לקבוצה בבניית הסגל, שנבנה בתחילה לליגה א', אך לאחר הודעת ההתאחדות השבוע בהנהלה מתאמצים לבנות קבוצה שתוכל להתמודד בצמרת הליגה הלאומית, למרות הזמן הקצר שנותר עד תחילת הליגה.
בנוסף לקבוצת הבוגרים, תרומתו של נוימן נועדה לתמוך גם במחלקת הנוער החזקה של המועדון, בה משחקים כ-500 ילדים בגילאי 5 עד 18, ואשר גידלה מספר שחקנים שנמצאים כיום בסגל הקבוצה הבוגרת, וכן בפרויקטים נוספים, כמו קבוצת ילדים עם צרכים מיוחדים שהמועדון מאמץ, וכן קבוצת בוגרים עם צרכים מיוחדים - נושאים הקרובים לליבו של נוימן, אשר אף תרם להם במסגרות אחרות בעבר.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל פ"ת
אוהדי הפועל פ"ת
אוהדי הפועל פ"ת. זכו לתרומה גדולה
(צילום: אורן אהרוני)
המנכ"ל יחיאל אישר את הפרסום ואמר: "ההחלטה של אדם נוימן לתמוך במועדון בעונה הקרובה נפלה עוד בסיום העונה הקודמת, כאשר המועדון התכונן לליגה א' והיה במצב קשה. מבחינתנו האפשרות לשחק בליגה הלאומית היא הזדמנות פז, ובכוונתנו לבנות קבוצה שתעורר גאווה בעשרות אלפי האוהדים שלנו".
ב-2010 נוימן ושותפו מיגל מקלבי הקימו את WeWork, מתחם העבודה הראשון שפתחה החברה היה בניו יורק ובמהלך השנים הבאות נפתחו 156 סניפים נוספים, שישה מהם בישראל.
ב-2019 נקלעה החברה למשבר. בספטמבר של אותה שנה הוא הודיע על פרישתו מתפקיד המנכ"ל ולמעשה הודח מהחברה שהקים. על פי המגזין "פורבס" הונו של נוימן נאמד ב-750 מיליון דולר, אחרי שירד מרשימת המיליארדרים.