מכבי נתניה תפגוש הערב (רביעי, 20:00) באיצטדיון בפ"ת את הפועל באר-שבע בגמר גביע הטוטו והקבוצה מקווה להשיג תואר ראשון מזה 40 שנה, מאז האליפות בעונת 1982/83. לפני 18 שנה זכתה נתניה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, אך בתואר הזה לא זכתה עדיין בליגת העל.
קוז'וק אמר לקראת המשחק הערב : “אם אני מתרגש לקראת המעמד? לא חושב שמתרגש זו המילה הנכונה, אבל מאוד ממוקד לקראת המשחק.יש דריכות כי זה משחק כדורגל ובכל משחק אנחנו רוצים לנצח, לא חושב שיש השפעה למה שהיה מול הפועל חיפה, זה משחק אחד על תואר, ננסה להיות במיטבנו ולנצח את המשחק. אין ספק שנשחק נגד קבוצה איכותית ומאומנת, אני מכיר היטב את אליניב ברדה והם יגיעו מספיק מוכנים”.
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
(צילום: נדב אבס)
הקהל הנתנייתי דרוך לקראת המשחק הערב והבטיח לשחקנים מפגן עידוד יוצא דופן כאשר האוהדים מאוד רוצים תואר אחרי פתיחת עונה לא טובה של הקבוצה. מאמן מכבי נתניה, רן קוז’וק צפוי לעלות במערך מבוקר הערב שכן החשש הגדול שלו זה מההתקפה המהירה של באר שבע והוא ביקש לשים לב לדור מיכה ורותם חטואל שנמצאים בכושר נהדר.
שחקן בנתניה אמר לקראת המשחק: "אנחנו מאוד רוצים את הגביע. כל תואר הוא חשוב ויקר למועדון צפוי לנו משחק סופר קשה נעשה הכל לזכות בגביע ולשמח את הקהל הנפלא שלנו".