ארבעת המשחקים של בית"ר ירושלים בגביע הטוטו, בהם הצליחה הקבוצה של ארווין קומאן להשיג נקודה ולכבוש שער אחד בלבד, מלחיצים מאוד את המועדון לקראת פתיחת הליגה בעוד שבועיים נגד הפועל באר שבע באצטדיון טדי.
בבית"ר אמנם חסרים שחקנים פצועים רבים כמו אריאל רוטמן, שעתיד לעבור ניתוח מיניסקוס, מאותוסיניו, שפרק את הכתף, ירדן שועה, שפצוע בקרסול, ואביאל זרגרי בגב, יחד עם ההגעה המאוחרת של בואצ'י, שיצא מבידוד ונראה כי יוכל להתחיל לשחק רק אחרי פגרת הנבחרת בספטמבר, אבל מבינים כי הסגל שנבנה מתאים כרגע לפלייאוף התחתון.
2 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן. בית"ר נראית רע
(צילום: יאיר שגיא)
"זה נכון שיש לנו פצועים, בואצ'י שעוד צריך להתאקלם ויגיע גם בלם זר בקרוב, אבל ברור לנו שנבנה פה סגל בינוני מאוד. לא יודעים אם נוכל להיות טובים מהעונה שעברה, ועוד הפעם תהיה בעיה מול הקהל והמלחמה של חוגג בהם, זה יעשה עוד יותר בלגן", הודו במועדון.
למעט התיקו נגד הפועל ת"א בבלומפילד, בית"ר הפסידה בכל שאר המשחקים בגביע הטוטו נגד מכבי נתניה, הפועל ירושלים ומכבי פ"ת.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
חוגג. יפתח את הכיס?
(צילום: עוז מועלם)
"אכזבה שהפסדנו. במחצית ראשונה הגישה לא הייתה טובה, שפת גוף לא טובה", אמר הקפטן אופיר קריאף. "במחצית השנייה הראנו יותר מחויבות. אנחנו צריכים להיות יותר חדים בפס האחרון".
קריאף המשיך ואמר: "כולם יודעים שהוחלף הרבה מהסגל שלנו, יש לנו שחקנים פצועים וחדשים שייכנסו לכושר. נגיע מאוד טובים לליגה. כולם רוצים להצליח, מה שהיה בעונה שעברה לא יחזור. בעוד שבועיים נגד באר שבע ניראה אחרת".
במקביל, בית"ר נמצאת במו"מ עם אלכס פרס, בלם ספרדי ששיחק בליגה השנייה במדינתו. גם דור אלו על הכוונת, כאשר אוקמפוס או מאותוסיניו ישוחררו.