"האמירות של דור פרץ בנוגע להתנהלות של מכבי תל אביב כלפי דור מיכה ועומר אצילי הן נחלת מרבית השחקנים בקריית שלום. בשיחות שהתקיימו ביניהם, למעט אחדים, השחקנים בטוחים שהשניים היו צריכים להישאר". הראיון הבלעדי שהעניק דור פרץ ל"ידיעות אחרונות" בו הביע את עמדתו כלפי שחרור אצילי ומיכה גרם לסערה גדולה אצל הצהובים וגם בקרב האוהדים.
"המועדון פעל באופן נכון מוסרית. מבחינתי היה צריך לדעת האם יש בסיס מוצק ואיתן לדברים כדי לקבל בכלל החלטה. להדיח את דור, שהוא סמל בקבוצה ואת עומר שהפך למכביסט אמיתי, החלטה כזאת הייתה צריכה להתקבל אחרי שהרוחות היו נרגעות קצת ולא באופן מהיר, לא רוצה להגיד פזיז. קשה לי עם זה שההחלטה התקבלה כל כך מהר, כי בסופו של דבר שניהם יצאו חפים מפשע והם יודעים שטעו במה שעשו. זה יכול היה להיפתר בצורה שונה. הייתי משאיר אותם", אמר פרץ והשיב את הדיון סביב השחרור של השניים על ידי מיץ' גולדהאר לשיח הציבורי.
3 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי ודור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה
(צילום: עוז מועלם)
אחד מהשחקנים של מכבי הסביר: "זה בדיוק מה שכולנו חושבים, הכל עניין של פוזיציה, דור במעמד שיכול להגיד את הדברים, מי שתחת חוזה יותר קשה לו לשתף את מה שהוא באמת חושב. ההחלטה של יעקב שחר בסופו של דבר לצרף את אצילי בינואר הייתה משמעותית לזכייה באליפות של מכבי חיפה".
פרץ הוסיף בראיון: "אם שחר החליט להביא אותו, אז מבחינתו זו ההחלטה הנבונה ביותר שיכולה הייתה להיות, כי גם שחר ניחן בערכים".
פרץ נחת בפורטוגל על מנת לאסוף את הדרכון הפורטוגלי שהנפיק לעצמו בליסבון, כשברקע הביקוש שלו על ידי סגנית האלופה פורטו.
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
בדרך לטורקיה? פשיץ'
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א יחזרו בעוד שבועיים לאימונים. עד אז ינסו לסגור עם איתן טיבי על חוזה חדש, כשפטריק ואן לוון שימשיך במועדון כבר עובד לקראת העונה הבאה.
בתקשורת הטורקית דווח שאלכסנדר פשיץ' הגיע לסיכום עם קראגומרוק מהליגה הבכירה ויצטרף אליה בתור שחקן חופשי אחרי שחוזהו בשורות הצהובים הסתיים בתחילת החודש.
פורסם לראשונה: 06:54, 07.06.21