"זה כישלון, לא לעלות עם התקציב הרביעי בליגת העל לפלייאוף העליון, אין כישלון גדול מזה. עוד עונה שאני סתם זורק כספים ולא קורה שום דבר, נצטרך לעשות חושבים טוב מה עושים בעונה הבאה, זה לא יכול להימשך כך". כך נשמע בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג בשיחות פרטיות שניהל אחרי התיקו הביתי נגד האחרונה בטבלה, בני יהודה, שהותיר לבית"ר סיכוי קלוש בלבד להיכנס לשישייה הראשונה.
היה זה המשחק השביעי ברציפות של בית"ר מבלי שהיא מנצחת בטדי, אצטדיון בו היא ניצחה רק בשני משחקים העונה, נגד הפועל חדרה ועירוני קריית שמונה. "קבוצות כמו אשדוד, מכבי פ"ת, ק"ש או נתניה כרגע בפלייאוף העליון ואנחנו לא, זאת בושה אחת גדולה", הודו במועדון.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג ואלי אוחנה
משה חוגג ואלי אוחנה
משה חוגג ואלי אוחנה. אכזבה גדולה בבית"ר
(צילום: ראובן שוורץ)
נראה כי סלובודן דראפיץ' שהוביל את הקבוצה למרחק שש נקודות בלבד מירידת ליגה, כשנותרו שני מחזורים עד לסיום העונה הסדירה, ימשיך עד לסיום העונה, אולם בעונה הבאה הוא כבר לא ימשיך. "יש לנו בעיה גדולה עם דראפיץ', אבל לא נייצר עכשיו דרמות", אמרו במועדון.
חוגג נראה שבור אמש אחרי התיקו מול בני יהודה, אחרי שהקבוצה שלו השיגה נקודה אחת משלושה משחקים, עם ההפסדים לסכנין ומכבי ת"א והתיקו נגד בני יהודה, כשבית"ר תצטרך כבר להתחיל לחשב מסלול מחדש לקראת העונה הבאה. ממש לא בטוח שאלירן עטר שכבש אתמול את שערו השמיני העונה ימשיך לעונה נוספת, הבלם טל בן חיים לא ימשיך, והקבוצה תצטרך לבצע שינויים רבים.
2 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'. יהיה כנראה בפלייאוף התחתון
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בבית"ר מקווים בעיקר שלא להסתבך בשני המשחקים האחרונים, כשבראשון הקבוצה תארח את הפועל כפ"ס, משחק בו כבר יחזרו עלי מוחמד ואור זהבי, ולאחר מכן תשחק פעמיים נגד אשדוד, בגביע המדינה ובהמשך בליגה.
"זה היה משחק לא פשוט מכל הבחינות, גם חשיבות וגם במצב שבו אנחנו נמצאים, חבל שספגנו שער כזה", אמר דראפיץ' והתכוון לטעות הגדולה של איתמר ניצן. "ידענו שאם סופגים יהיה קשה לשחק כדורגל יפה, הקבוצה בלחץ וצריכים להתמודד עם המצב הזה. חבל על שתי הנקודות". הבלם טל בן חיים הוסיף: "הכדורגל לא ברמה שאנחנו מצפים מעצמנו, צריכים להרים את הרמה ולהמשיך את הגישה מבחינת הנחישות".