הפועל ת"א הגישה הצעה לקפטן הקבוצה בעונה החולפת, עומרי אלטמן שסיים את חוזהו, לחוזה חדש לפיו ישתכר 150 אלף אירו בכל אחת משלוש השנים הקרובות.
אלטמן מסרב בשלב הזה לקבל את הצעתה של הפועל, ומנסה לחפש לעצמו קבוצה אחרת בחו"ל, אולם ייתכן כי הצדדים עוד יקבעו פגישה נוספת על מנת להגיע לעמק השווה.
2 צפייה בגלריה
עמרי אלטמן
עמרי אלטמן
עמרי אלטמן. בודק אופציות
(צילום: שרון צור)
עידן ורד שנמצא על סף סיכום במועדון, עשוי לסגור סופית את תנאיו בפגישה שתתקיים בינו לבין אחד הבעלים, שרון ניסנוב, בראשון הקרוב - כאשר הדיונים הם בנוגע אורך החוזה, בין שנה לשנתיים.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, במועדון מעוניינים בקשר מ.ס אשדוד, שלומי אזולאי' שטרם חתם על חוזה חדש במועדון בו שיחק בעונה שעברה. בהפועל ישנו חשש ממצבו הבריאותי לאור הפציעות שעבר, אולם יבחנו את האפשרות לצרפו בכל זאת.
2 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר. גם הוא על הכוונת
עוד מטרה שבהפועל ינסו להחתים בשבוע הבא הוא החלוץ בן שהר, שישוב בשלישי הקרוב מחופשה במיאמי ויישב עם ראשי המועדון שמעוניינים בו. הבלם אדי גוטליב סיכם על חוזה חדש לשלוש שנים, כשלואי טאהא הוא אחת האופציות לחיזוק על חשבון זולו שעוזב את המועדון, רז שלמה ואיעד אבו-עביד.
במועדון מתכוונים להחזיר את המגן השמאלי בני טרידובסקי, ששיחק בעונה שעברה בסקציה נס-ציונה וגדל במועדון, ולכן המשמעות כי דני גרופר - או ריאלי יותר כי ליידנר - יושאלו או יימכרו.