הפועל באר שבע משלימה את ההיערכות לקראת משחקה במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, מחר (חמישי, 20:00) בחוץ נגד לאצ'י האלבנית, יריבה אותה פגשה גם בעונה שעברה וניצחה אותה 1:2 בסיכום שני מפגשים, בעוד הפעם מדובר במשחק אחד מכריע.
מרואן קבהא ושון גולדברג, שנעדרו מההפסד 3:1 למכבי חיפה ביום ראשון, אמורים לחזור להרכב על חשבונם של דוד קלטינס ודודי טוויטו. כמו כן לא מן הנמנע שגם במרכז ההגנה יהיה שינוי ולואי טהא יפתח.
1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן יוסי אבוקסיס התייחס להתמודדות: "לא היה הרבה זמן מהמשחק עם חיפה. רק מתאוששים מהמשחק הזה. כשזה שני משחקים זה יותר טוב, אלא אם אתה מוגרל לארח את המשחק האחד".
"בסיבוב הקודם נגד באטומי אירחנו וזה עשה לנו טוב, אבל הפעם זה משחק חוץ וזה פחות טוב לנו. אבל אנחנו לא מסתכלים על זה, אלא על איך לבוא חזקים. לאצ'י קבוצה חזקה. בעונה שעברה לדעתי לאצ'י הייתה פחות טובה מעכשיו והיה לבאר שבע קשה. כאן באצטדדיון באלבניה היה תיקו 1:1 ובבאר שבע בטרנר כשהיה קהל באר שבע ניצחה 0:1. זה מראה כמה קשה לישראליות. גם לבית"ר ירושלים, שהיא קבוצה מצוינת בליגה שלנו, היה קשה נגד טאוטה האלבנית. הקבוצות האלבניות עשו התקדמות מאוד גדולה".