קשר הפועל באר שבע, מריאנו בריירו, הגיש למשרד הפנים מסמכים המעידים על כך שסבתו יהודייה. מתוקף חוק השבות, הוא צפוי לקבל בקרוב אזרחות ישראלית ולא ייחשב יותר לשחקן זר.
מדובר בבשורה משמחת עבור הפועל באר שבע, שמרוצה מאוד מהשתלבותו המקצועית של הארגנטינאי במועדון ומעוניינת לממש את האופציה לרכישתו ולהחתימו על חוזה ארוך טווח. אם הוא יקבל את האזרחות לפני פתיחת חלון ההעברות בינואר תוכל ב"ש לצרף זר נוסף לסגל ללא צורך בשחרור זר אחר. כמו כן הוא יוכל גם להיכלל בסגל נבחרת ישראל אם המאמן החדש (וילי רוטנשטיינר סיים את חוזהו) יהיה מעוניין בו.
2 צפייה בגלריה
מרסלו מלי ומריאנו בריירו
מרסלו מלי ומריאנו בריירו
יוכל לשחק בנבחרת ישראל. מריאנו בריירו
(צילום: הפועל ב"ש)
בריירו אמור לפתוח בקישור של באר שבע במשחק הערב (ב', 20:00, אצטדיון טדי) נגד הפועל חיפה. בקבוצה עוקבים בדאגה אחר הדיווחים לגבי החשש מפני התפרצות נגיף הקורונה בקרב היריבה. נציגיה פנו למנהלת הליגות, שהבהירה שחיפה פועלת לפי נהלי משרד הבריאות.
באר שבע תגיע למשחק ללא אלטון אקולטסה, מיגל ויטור וג'ונתן אגודלו הפצועים. ז'וזואה עדיין מושעה ולא ישחק. המגן הימני אור דדיה בספק ומי שתורגל במקומו הוא הקשר דוד קלטינס. רותם חטואל עשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב בליגה כשיפתח בהתקפה לצידו של איתמר שבירו.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס יוכל לצרף זר נוסף
(צילום: EPA)
בהפועל חיפה הביעו אנחת רווחה אחרי שכל שחקני הקבוצה יצאו שליליים בבדיקת הקורונה שנערכה ביממה האחרונה אחרי הידבקותו של אחמד דראוושה בנגיף. דראוושה לא יעמוד הערב לרשותו של חיים סילבס. בשער אמור לפתוח שוב רן קדוש.