סקציה נס ציונה פיספסה אתמול הזדמנות ענקית לעלות מעל לקו האדום כשלא ניצחה את בני יהודה (0:0) ולא ניצלה את ההפסד של עירוני קרית שמונה (3:0) להפועל חדרה. כעת לשתי הקבוצות אותו מספר נקודות (29) ורק יחס שערים מפריד ביניהן כשנותרו עוד שש נקודות בקופה.
הסקציה תפגוש ביום ראשון את הפועל כפר סבא שכבר הבטיחה את הישארותה, במפגש מעניין מול המאמן עמיר תורג'מן שעד לפני הפגרה אימן בנס ציונה. ביום חמישי הבא הקבוצה יוצאת לקריית שמונה, שתפגוש עוד קודם את בני יהודה. המשחק מול כפר סבא הוא קריטי, והפסד בו בשילוב ניצחון של ק"ש מול בני יהודה יוביל לירידת ליגה של נס ציונה כבר ביום ראשון.
2 צפייה בגלריה
דן מורי מול מוסא מאזו
דן מורי מול מוסא מאזו
תיקו מפוספס. מאזו ומורי
(צילום: אורן אהרוני)
בנס ציונה יש אופטימיות זהירה, והקבוצה מגיעה לצמד המשחקים במומנטום טוב יותר, בטח אחרי התבוסה שספגה קריית שמונה בבית. במועדון עובדים גם על המצב המנטלי של השחקנים, ומנסים להרים את המורל בתקווה להגיע הכי מוכנים לשבוע הגורלי שמצפה להם.
המאמן ליאור זדה נראה מותש אתמול בסיום המשחק: "ברור שהיה משחק פחות טוב ומאד לחוץ ושחקנים היו עייפים. אבל בגדול הם נתנו הכל. הגענו למצבים שלנו, גם נועם, גם רז והבעיטה בסוף, יכולנו לנצח את המשחק. סיימנו את המחזור פחות או יותר באותו המצב, אפילו במצב קצת טוב יותר. השבוע הבא הוא על החיים שלנו, שבוע מאתגר מאד. ננוח טוב השבת ונבוא מוכנים לקראת האתגר הזה".
2 צפייה בגלריה
ליאור זדה
ליאור זדה
שבוע גורלי בדרך. ליאור זדה
(צילום: אורן אהרוני)
הבלם הבלגי דרייס ואוטנס התייחס לשני המשחקים שנותרו וגם למפגש עם תורג'מן: "נשמח לפגוש את עמיר שוב, אבל חשוב שננצח. מצפה לנו משחק קשה וגם זה שאחריו, אבל אם אנחנו רוצים להישאר בליגה אנחנו חייבים לנצח את שניהם ולעשות את העבודה שלנו. השחקנים שלנו עייפים, אבל גם השחקנים של הקבוצות האחרות ככה שזה לא צריך להשפיע עלינו".