במסגרת אירועי חודש הגאווה ברמת השרון, התקיים אתמול (שלישי) משחק כדורגל בין הקבוצה הגאה "ריינבו" תל אביב לנבחרת האמנים (8:2).
בנבחרת האמנים שיחקו, בין השאר, השחקנים בר ברימר, יהודה נהרי, מרטין אומנסקי ואבירם קליך, המוסיקאים בר צברי ונאור דנין והסטנדאפיסט בן בן ברוך
שחקני ריינבו תל אביב ונבחרת האמנים
שחקני ריינבו תל אביב ונבחרת האמנים
שחקני ריינבו תל אביב ונבחרת האמנים
(צילום: ניר קידר)
אורן ניסים
אורן ניסים
אורן ניסים
(צילום: ניר קידר)
שחקני ריינבו תל אביב ונבחרת האמנים
שחקני ריינבו תל אביב ונבחרת האמנים
שחקני ריינבו תל אביב ונבחרת האמנים
(צילום: ניר קידר)
שחקני ריינבו תל אביב ונבחרת האמנים
שחקני ריינבו תל אביב ונבחרת האמנים
(צילום: ניר קידר)