אם בני יהודה הייתה צריכה לקבל חותמת בדרך לירידת הליגה שלה, אז היא קיבלה אותה אמש (שני) בדמות שני שערים בתוספת הזמן, אחרי שכבר הוליכה 0:2 בחוץ מול בית"ר ירושלים, וסיימה בסופו של דבר בתיקו 2:2. עבור הכתומים זה תיקו שכולו הפסד, וכעת הם זקוקים לנס כדי לשרוד בליגה.
בני יהודה דווקא רשמה את אחד מהמשחקים הכי טובים שלה העונה, הביכה את בית"ר במתפרצות ואף הייתה ביתרון כפול שכמעט נתן מעט חמצן לאוהדים שהגיעו עד לבירה. אבל הסוף, כאמור, היה מר.
2 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה שבורים
שחקני בני יהודה שבורים
שחקני בני יהודה שבורים
(צילום: ראובן שוורץ)
"כנראה שזה מה שהיה צריך להיות, אני לא יודע מה להגיד, כי זה באמת אחד המשחקים הכי טובים שלנו עם המצבים שהגענו. אבל את מי זה מעניין כרגע, התוצאה היא רעה מאוד ואנחנו מאוכזבים", אמר יוסי אבוקסיס בסיום.
עוד הוסיף המאמן: "אני חושב שהשחקנים הרגישו רע כי הם עבדו, שיחקו טוב והגענו למצבים, ולקבל 2:2 זה התסריט הכי שחור. מה גם שבית"ר לא הייתה במשחק, ורק חיכתה שהוא ייגמר".
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס על הקווים
יוסי אבוקסיס על הקווים
יוסי אבוקסיס
(צילום: גיל נחושתן)
התמונה של שחקני הקבוצה שרועים על הדשא שבורים וכואבים עלולה בהחלט להתברר כאקורד הסיום הדרמטי של בני יהודה בליגת העל. "זה לא ייאמן, התאבדנו על המגרש, נתנו הכל. זה כאילו שיש קארמה רעה על המועדון, זה פשוט לא הגיוני. היינו בטוחים שננצח, אנחנו רוצים להשאיר את בני יהודה בליגה, אבדה לנו התקווה, אני מתבייש עבור האוהדים", אמר שחקן בקבוצה.
בצד המקצועי, אחת הטעויות המרכזיות של בני יהודה העונה היא להציב את עומר ניראון כשוער ראשון, ואמש חוסר הניסיון שלו בא לידי ביטוי. פאטוס בצ'יראי, שהגיע בחלון ההעברות ובנו עליו שיכבוש שערים, לא מצליח לשחזר את היכולת ממכבי נתניה. ובכל זאת, היו גם נקודות אור במשחק, וחבל שהן הגיעו רק בשלב הזה של העונה: החלוץ מוחמד גדיר שפציעתו והחלפתו השפיעה על המשחק, הציג יכולת טובה ואף בישל את השער השני, גם עמית זנטי הצטיין.