דירקטוריון הפועל תל אביב אישר היום (ראשון) את מינויה של אודליה פרידמן בת ה-52 לתפקיד מנכ"לית המועדון.
פרידמן שימשה במשך כ-10 שנים בתפקיד סמנכ"לית הכספים של תיאטרון הבימה - ועם פרישתו של יעקב אגמוןהחליפה אותו בתפקידו ושימשה כמנכ"לית התיאטרון ב-15 השנים האחרונות. כיום היא משמשת כיו"ר עמותת "כ"ן - כוח נשי למנהיגות" ודירקטורית של עמותת "ילדי ישראל".
2 צפייה בגלריה
אודליה פרידמן
אודליה פרידמן
אודליה פרידמן
(צילום: איתן טל)
2 צפייה בגלריה
האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
"המטרה - למצוא רוכש". האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
(צילום: עוז מועלם)
"ענף התיאטרון, בו רכשתי את ניסיוני הניהולי ב-25 השנים האחרונות, מקביל במגוון תחומים לעולם הכדורגל", אמרה לאחר המינוי. "אני מאמינה שבכוחות משותפים עם הבעלים ואנשי המנהלה של המועדון נצליח לעמוד במטרות הניצבות בפנינו בתחום הניהולי, תדמיתי ומקצועי. מדובר במועדון חשוב והיסטורי בכדורגל הישראלי, שעבר טלטלות רבות בשנים האחרונות. אעשה כל שביכולתי בכדי להצדיק את האמון שניתן בי מצד הבעלים ואני מצפה כבר בקוצר רוח להתחיל בעשייה".
הבעלים זאב גרינברג, אשר שימש כממלא מקום המנכ״ל עד כה הוסיף: ״מרגע מינויה של אודליה, החליטו כל הבעלים לקחת צעד אחורה ולאפשר למנכ״לית החדשה לנהל את המועדון בצורה מקצועית. לצד ניהולו השוטף של הארגון, היעד העיקרי אותו הגדיר הדירקטוריון למנכל"ית הנכנסת הינו מציאת רוכש ראוי למועדון".
גרינברג סיכם: "אני מאמין בכוח הנשי וחושב שראוי כי תהיה נציגות נכבדת יותר של נשים בצמרת הניהולית של ענף הכדורגל בישראל. מאחל לאודליה הצלחה רבה בתפקידה החדש והמאתגר״.