אחרי שאפואל ניקוסיה החליטה להחתים את עומר אצילי, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, ואף הציבה בפניו אולטימטום לחתום בה עוד לפני פתיחת העונה בקפריסין בעוד יומיים, הצדדים הגיעו לסיכום לשנתיים והחוזה צפוי להישלח בשעות הקרובות ארצה לחתימת השחקן.
סוכנו של אצילי, רונן קצב חזר לנהל ביממה האחרונה מגעים מול סגנית האלופה הקפריסאית בנוגע לפרטי החוזה של הקשר שמיועד לחתום לשנתיים. אצילי בכל מקרה ממשיך לקבל בשלב זה שכר מלא ממכבי ת"א, ולכן מעבר להשלמת השכר (חצי מיליון דולר לעונה האחרונה שנותרה בו) שתידרש מהקפריסאים, המו"מ עסק בעיקר בשנתו השנייה בקפריסין. השחקן לא יטוס היום בכל מקרה וייתכן כי ייצא ליעד החדש במהלך הסופ"ש.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
"אצילי העדיף להישאר בארץ, אבל זה לא קרה ומסיבות שלו הוא מעדיף לשחק כדורגל הכי קרוב שאפשר לישראל", אמרו בסביבתו. "אנחנו בשלבים האחרונים של המו"מ, שם הוא כנראה ישחק, יכול להיות שזה ייסגר היום או במהלך הסופ"ש".
הבחירה באפואל הגיעה משתי סיבות עיקריות: הקרבה ארצה והעובדה כי ישראלי אחר, בן שהר, כבר משחק בקבוצה, דבר שעשוי להקל על אצילי את ההתאקלמות.
3 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר. היה לו חלק בהחלטה של אצילי
(צילום: עוז מועלם)
חברו למכבי, דור מיכה, שגם הוא התבשר שלא ימשיך במועדון, טס לפורטוגל על מנת לקבל את הדרכון, שעשוי להקל עליו באיתור קבוצה חדשה. ההעדפה של מיכה היא הליגה ההולנדית בה הוא זוכה להתעניינות מצד פיינורד, אך עדיין לא ברור אם העסקה תצא לפועל. אנרתוזיס פמגוסטה מעוניינת בו, ונציגיו הציעו אותו גם לקבוצות בטורקיה ובספרד.
3 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה. האופציה המועדפת: הולנד
(צילום: עוז מועלם)
פורסם לראשונה: 08:36, 20.08.20