בתום עונה מאתגרת שכללה קורונה וימי לחימה, נפגשו אתמול (רביעי) עירוני מודיעין ובנות עראבה למשחק על הזכות לעלות לליגת העל בכדורגל הנשים. בתום משחק מותח שהסתיים ב-2:2 הצליחו בנות מודיעין לזכות בכרטיס הנכסף בפעם הראשונה בתולדותיה. השופטת ספיר ברמן ניהלה את המשחק.
מודיעין הגיעה למשחק הקובע כשהיא מקדימה את עראבה בשתי נקודות. עראבה עלתה ליתרון במחצית הראשונה, אבל מודיעין השוותה לקראת ההפסקה. מודיעין הצליחו להפוך את התוצאה ועלתה ל-1:2, אך עראבה לא ויתרה והשוותה. שריקתה של ברמן לסיום נתנה את האות לחגיגות העלייה של מודיעין, שהיא הקבוצה הבוגרת הראשונה בעיר שתשחק בליגה בכירה בארץ.
1 צפייה בגלריה
שחקניות מודיעין חוגגות
שחקניות מודיעין חוגגות
שחקניות מודיעין חוגגות
(צילום: עודד חסין)
הקבוצה בהובלתו של אריאל וינדר עלתה תוך שלוש שנים מליגה ארצית ללאומית וכעת לליגת העל. הקבוצה סיימה ראשונה את הליגה עם 13 ניצחונות מ-16 משחקים ועם מאזן שערים מדהים של 73 שערי זכות מול ו-13 ספיגות.
ראש עיירת מודיעין, חיים ביבס, אמר: בשורות מצוינות לעיר. כל הכבוד לבנות הקבוצה על ההישג חסר התקדים שלהן. תודה למאמן המעולה של הקבוצה וליו"ר והסגן שלי, אלי סבח. אני גאה בקבוצה שבתום עונה לא פשוטה, עם התמודדות של הקורונה והלחימה בשבוע שעבר, זכו להעפיל לליגת העל, דבר שרק מאדיר את ההישג ההיסטורי של הבנות"
סבח הוסיף: "כל הכבוד לבנות ולמאמן וינדר על ההישג המדהים שמביא גאווה גדולה למועדון הכדורגל עירוני מודיעין, לעיר מודיעין מכבים רעות ולכדורגל הישראלי בכלל. אנחנו גאים בכן!".