אדי גוטליב בדרך חזרה להפועל ת"א. הבלם ששוחרר מאורנבורג הרוסית סיכם בקבוצתו לשעבר ואמור לחתום במהלך השבוע. המנהל המקצועי משה סיני והמאמן ניר קלינגר פנו הבוקר (שלישי) לבעלי הפועל תל אביב, איציק ושרון ניסנוב וביקשו להחתימו מיידית. "גוטליב מבחינתנו טוב יותר מאוראל דגני", אמרו השניים לבעלי הקבוצה, מאחר שהם מחפשים תחליף לקפטן שעזב לבית"ר ירושלים.
החשש של הבעלים הוא מהפציעה שעבר גוטליב לפני כשנה ברוסיה, אולם מאז הוא התאושש והספיק לשחק בחמישה משחקים בליגה הרוסית הבכירה.
2 צפייה בגלריה
יחזור? גוטליב
יחזור? גוטליב
יחזור? גוטליב
(צילום: אורן אהרוני)
בינתיים, הפערים בין מ.ס אשדוד להפועל תל אביב בנוגע לשוער יואב ג'רפי, רחוקים מלהיסגר. השוער בן ה-26 חתם הקיץ בהפועל חדרה, אך האשדודים, שהופתעו לגלות כי האדומים ביטלו את ההסכם בין הקבוצות, הטילו וטו - וממחר ג'רפי ייישאר בליגת העל - אך יצטרף לאימוניה של אשדוד.
בעונה שעברה השוער הושאל להפועל תמורת כ-140 אלף דולרים, כשלזו הייתה אופציית רכישה עליו של 2.5 מיליון שקלים לשלוש השנים הקרובות. בשל ענייני הכוח העליון, בהפועל ביטלו איתו את החוזה ואיפשרו לו להימכר לחדרה, ללא שום ידיעה והסכמה של אשדוד, שכעת תובעת אותם על 400 אלף אירו.
2 צפייה בגלריה
יואב ג'ראפי מאוכזב
יואב ג'ראפי מאוכזב
נפל בין הכיסאות. ג'רפי
(צילום: ראובן שוורץ)
ג'רפי עצמו היה מאוכזב מכך שהעברתו לחדרה ככל הנראה לא תצא לפועל, ובאשדוד טוענים כי שום מהלך של הקבוצה לא נעשה על מנת לפגוע בו ויעשו הכל כדי לאפשר לו לשחק בליגה, אך בצורה "נקייה".
הערב (19:30) אשדוד תצא למשחק חוץ בבלומפילד מול בני יהודה במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו בידיעה שרק ניצחון יותיר לה סיכוי להעפלה לשלב הבא. הבלם האוגנדי, טימותי אוואני, ימשיך להיעדר, כשניר ברדע עשוי לקבל את חולצת ההרכב במקומו של גיל כהן המורחק.
פורסם לראשונה: 12:32, 11.08.20