המאמן היווני, יורגוס דוניס, בדרך לחתימה במכבי תל אביב, לאחר התקדמות משמעותית במשא ומתן בין הצדדים, כפי שפורסם אמש ב-ynet. דוניס (50), שפוטר מפנאתינייקוס לפני כחודשיים, מקורב לאיש החזק בקריית שלום, ג'ק אנגלידיס, שרואה בו כמועמד המוביל לתפקיד. מי שהמליץ עליו בחום היה ולדימיר איביץ', שגם אמר: "מדובר במאמן היווני הטוב ביותר כיום".
יש לציין כי במקביל מקיימים הצהובים שיחות עם אלפרד שרודר ואיבן יובאנוביץ'. בתקשורת היוונית כבר עלו דיווחים שהחתימה הרשמית עם דוניס בוצעה.
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
דוניס. המלצה מאיביץ'
(צילום: AP)
רמז לסיכום אפשר למצוא בהחלטות שהתקבלו בגזרת הזרים. למשל, הפרידה מצ'יקו אופואדו, שסיים את חוזהו, והמגעים עם אטרומיטוס היוונית בנוגע להשאלת השוער המאכזב אנדראס יאניוטיס. האחראי על גזרת הישראלים בשלב זה הוא ברק יצחקי. כזכור, האלופה צירפה את טל בן חיים ששוחרר מספרטה פראג ובן ביטון שהגיע מהפועל באר שבע.
דוניס היה קשר עבר ורשם 24 הופעות במדי הנבחרת היוונית. הוא אימן מגוון של קבוצות ביוון וקפריסין, וגם בערב הסעודית ואיחוד האמירויות. הפיטורים שלו מפאו הגיעו בסיום העונה לאחר שהקבוצה סיימה במקום הרביעי, כשעל פי דיווחים הסיבה העיקרית הייתה היחסים המתוחים עם בעלי המועדון. מאזנו ב-76 משחקים בפנאתינייקוס הוא 32 ניצחונות, 22 תוצאות תיקו ו-22 הפסדים.
3 צפייה בגלריה
צ'יקו אופאדו בפעולה
צ'יקו אופאדו בפעולה
אופואדו. עזב כנראה בהמלצת דוניס
(צילום: מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

בלי חלוץ טבעי באלוף האלופים

מכה קשה לצהובים לקראת המשחק בסיבוב המוקדמות השני של מוקדמות ליגת האלופות וצמד מפגשי אלוף האלופים מול הפועל באר שבע. החלוץ, איתי שכטר, נכנס אמש (רביעי) לבידוד של 10 ימים, לאחר ששהה בקרבת בן משפחה שאובחן כחולה קורונה.
נכון להיום, שכטר הוא החלוץ המוביל של מכבי ת"א והמאמן המיועד יצטרך למצוא פתרונות בחלק הקדמי. מי שיכולים להיכנס לנעליו הם יונתן כהן ואילון אלמוג. בעניין אחר:
אנדראס יאניוטיס, השוער המסופסל של הקבוצה, הושאל לאטרומיטוס.
3 צפייה בגלריה
איתי שכטר בפעולה
איתי שכטר בפעולה
שכטר. מכה לצהובים
(צילום: מכבי תל אביב, האתר הרשמי)