אחרי עדי נמני, גם בן בנימין עזב את הפועל רעננה. השחקן הוותיק לא הגיע לסיכום עם ראשי המועדון וכמו נמני סיים את דרכו באופן מידי. בנימין פרסם פוסט ברשתות החברתיות ובו הציג את גרסתו לאירועים: "הגיעה השעה להיפרד ולא בגללי. זה כואב לי אחרי שבע שנים במועדון ואחרי שהייתה לי הזכות להיות הקפטן של הפועל רעננה לעזוב בצורה כזאת.

מה שאפיין את הפועל רעננה זאת הייתה האווירה המשפחתית, אבל ברגע שאתה עומד על דברים שמגיעים לך פתאום אתה מגלה דברים אחרים ופרצופים אחרים. מפאת כבודו של המועדון לא ארחיב עוד, כי מי שמכיר אותי יודע שאני לא בנאדם כזה".
1 צפייה בגלריה
הפועל רעננה
הפועל רעננה
עוזב אחרי תקופה ארוכה. בן בנימין
(צילום: אורן אהרוני)
אייל לחמן דיבר היום לפני הופעת הבכורה שלו על הקווים במשחק מול מ.ס אשדוד מחר: "ההרגשה היא הרגשה מצוינת, חיובית מאוד. כל השחקנים מסביב למטרה הזו – והדבר הכי יפה בעיני הוא שאף אחד מהשחקנים לא מתעסק בחסרונות שיש לנו וזה מראה לי את העובדה שכולם ממוקדים במטרה".

הקפטן שניר שוקר: "אחרי כל התקופה הארוכה הזו, כיף לחזור לריגוש הזה של הכדורגל, להריח את הדשא ולשחק שוב. אנחנו מתכוננים למשחק מול אשדוד כמו לגמר גביע, אין לנו הזדמנות אחרת. מעכשיו כל משחק שהפועל רעננה משחקת זה המשחק הכי חשוב בקריירה של כל שחקן ושל המועדון".