מכבי חיפה עלולה לאבד את הפסגה בעקבות ה-2:0 הביתי שספגה הערב (שבת) ממכבי פתח תקווה. מאמן הירוקים, ברק בכר, דיבר בסיום וניסה להסביר מה הוביל לאיבוד הנקודות: "ידענו שיהיה משחק קשה וידענו שנצטרך בכוחות עצמנו לעבור את השבוע הזה. השחקנים עשו מה שהם יכולים אבל יש עייפות".
בכר המשיך: "זה הפסד כואב אבל עוד מעט שחקנים יחזרו ויהיה לנו סגל יותר מלא. שחקנים לקחו על עצמם הרבה לאחרונה עם ההיעדרויות וראינו היום שחקנים עייפים ולא ברמה שלהם. זה חלק מהכדורגל. יש לנו סגל טוב, ניסינו לתמרן אבל זה קשה. זה לא אומר שצריך להפסיד, אבל הפסדנו לקבוצה טובה שעשתה את מה שצריך וניצחה בצדק. כל הזמן יש לחץ מנטאלי והמרדף והמאבק על הפסגה שם תמיד. התרופה הכי טובה היא לנצח במשחק הבא".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר. חיפה נעצרה
(צילום: ראובן כהן)
2 צפייה בגלריה
מכבי פתח תקווה
מכבי פתח תקווה
מכבי פתח תקווה חוגגת את הניצחון
(צילום: ראובן כהן)
במכבי פתח תקווה היו כמובן מרוצים מהתוצאה. גיא לוזון התייחס לניצחון: "אם יש משהו שמאפיין אותנו העונה זה חוסר פחד. אנחנו לא יודעים מה זה פחד בשנתיים האחרונות. התוצאה משקרת, היה צריך להיגמר 4 או 5. לא דיברנו השבוע על תיקו, דיברנו על ללחוץ, להשפיע. אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך, להישאר צנועים ולבוא במאה אחוזים למשחק הבא".
על המטרות להמשך: "נעשה הכל כדי להיות בפלייאוף העליון. השחקנים עושים עבודה גדולה אבל לצוות המקצועי והרפואי שסביבי מגיע קרדיט ענק. זה לא הניצחון הכי גדול שלי העונה, אלו עוד 3 נקודות".