אחרי שהחמיצה הזדמנות להבטיח את הכרטיס לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית בשבוע שעבר בשל תיקו 1:1 מול קרבאך, ויומיים לפני המפגש הקריטי בו תארח מכבי ת"א את סיבאספור בו אסור לה להפסיד כדי להעפיל, האלופה נמצאת במומנטום שלילי.
"דוניס הולך צעד קדימה ושניים אחורה", אומרים שחקנים לגבי המאמן היווני. "כבר היה שיפור, אבל אז הגיע המשחק בקרבאך וחזרנו להיות רעים ואז הפסדנו לקבוצה כמו אשדוד".
4 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
ביקורת נגד דוניס: "חזרנו להיות רעים"
(צילום: עוז מועלם)
מכבי אמנם יצרה מומנטום מסוים בליגה, אולם היא בפער של ארבע נקודות ממכבי חיפה, וניצחה בסופו של דבר במיני ריצה שיצרה לעצמה רק את בני סכנין, הפועל חדרה והפועל כפ"ס.
בקבוצה מרוכזים במשחק נגד הטורקים בחמישי. "דבר אחד, שאם בטעות לא נעלה לשלב הבא, יתחיל בלגן, כל הכישלון בליגה עם חמישים אחוז מהנקודות ייצא החוצה", הסביר אחד השחקנים. דוניס השמיע תירוץ מעניין: "אחרי המשחק באירופה היינו צריכים להתאקלם לתנאים באשדוד".
4 צפייה בגלריה
הרננדס חוגג עם החברים
הרננדס חוגג עם החברים
"אם לא נעלה לשלב הבא, יתחיל בלגן". שחקני מכבי ת"א
(צילום: רבי רוקח)
היווני המשיך והסביר: "יצרנו הרבה מצבים, אבל אחרי שהבקענו את שער היתרון לא שלטנו במשחק בדקות הבאות והשוו מולנו ואז המשחק הפך להיות פתוח מאוד. זו הליכה אחורה בשבילנו. נגד הטורקים זה משחק אחר, אנחנו עצובים ומאוכזבים, רוצים לזכות שוב באליפות".
דן גלזר סיכם: "מאכזב מאוד, הגענו למצב שאנחנו מובילים ואיבדנו את היתרון הזה. יש לנו משחק חשוב בחמישי, הולכים לישון מאוכזבים, אבל נביא אנרגיות לעבור לשלב הבא, נהיה בטירוף. המשחק נגד אשדוד יכול היה ללכת לכאן או לכאן, הפסדנו לצערי. אפשר להגיד חוסר מזל או שנתנו להם לחזור למשחק מטעויות שלנו, זה הכדורגל ונמשיך קדימה".

בן שמעון: "משחק בינוני שלנו, עם לב ענק"

באשדוד מרוצים בעיקר מהאופי שגילו השחקנים אתמול בניצחון על מכבי ת"א. השחקנים של רן בן שמעון הצליחו אתמול להראות שהעונה יש בהם הרבה יותר בגרות מבשנים קודמות, וגם כשאיבדו יתרון ונקלעו לפיגור במחצית השנייה מול האלופה, הם ידעו להחזיר באותה המטבע ולהשלים מהפך נגדי.
4 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
בן שמעון. "הקבוצה יכולה לשחק הרבה יותר טוב"
(צילום: אבי רוקח)
"היה משחק בינוני שלנו עם לב ענק, שבסופו רצינו מאוד, לא תמיד עם יכולת הכי מדהימה. אני חושב שהקבוצה שלי יכולה לשחק הרבה יותר טוב, לא ממקום של להוריד ממישהו. אני מאוד גאה בשחקנים שלי ובדרך שלהם לנצח והם עובדים מאוד קשה". אמר בסיום המאמן רן בן שמעון שנשאר מעט מאופק מההישג.
לעומתו, השחקנים חגגו בחדר ההלבשה ואת המחמאות על כר הדשא קיבלו הפעם צמד המגנים, הקפטן טום בן זקן ומונטארי קמהאני, שבמערך שלושת הבלמים של הדרומיים שכלל לראשונה גם את הרכש החדש, עומרי בן הרוש, יצאו הרבה קדימה ואיימו על משחק ההגנה של הצהובים.
4 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי
שלומי אזולאי
שלומי אזולאי. "כיף גדול"
(צילום: אבי רוקח)
מי שעבורו הניצחון היה משמעותי במיוחד היה שלומי אזולאי, שכבש את שער השוויון לאחר שעלה כמחליף במחצית השנייה - לצד שגיב יחזקאל שכבש את שער הניצחון. אזולאי אמר בסיום: "וואו, כיף גדול. באנו אחרי הפסד לסכנין שהגיע אחרי תקופה טובה של נצחונות. אני שמח שניצחנו והראינו הרבה אופי ואיכות. אומרים על אשדוד בדרך כלל שתמיד אחרי פיק מגיעה נפילה, אז אנחנו רוצים לשנות את העניין הזה".
אחרי הניצחון המרשים שהעלה את הקבוצה למקום השלישי בטבלה, במועדון סימנו את שני המשחקים הבאים, משחקי חוץ מול הפועל כפר-סבא והפועל חדרה, כהתמודדויות שניצחונות בהן יכולים לקבע את אשדוד בצמרת הגבוהה.