ניצחון גדול לניר קלינגר שיוצג על ידי עו"ד רועי רוזן בתביעה שהוגשה על ידי הפועל חיפה כנגדו, על סך של מיליון שקל. כחלק מכתב הגנה של קלינגר, הגיש מאמן הפועל ת"א באמצעות עו"ד תביעה שכנגד והיא התקבלה.
בעקבות כך קלינגר זכאי לכ-80 אלף שקל, 20 אלף שקל מתוכם הם הוצאות משפט. עוד נקבע כי 40 אלף שקל ישולמו להפועל חיפה על תקופת הודעה מוקדמת, כך שמתביעה של מיליון שקלים, חיפה תצטרך בסופו של דבר לשלם לקלינגר כ-40 אלף שקל.
1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניצחון לניר קלינגר בסכסוך מול הפועל חיפה
(צילום: ראובן שוורץ)
מעבר לכך, עו"ד עמיאל תגר, יו"ר המוסד לבוררות וגישור, קבע בפסיקתו כי לא נפל רבב בהתנהלותה של בית"ר ואף חייב את הפועל חיפה בתשלום הוצאותיה של בית"ר בסך כ-20 אלף שקל. את בית"ר ייצגו בהליך אלעד איזנברג ושני סדוף פרל
מהמועדון נמסר: "אנו מברכים על ההחלטה ששמה חותם על ההתנהלות הנקייה והתקינה של הקבוצה בתקופה ההיא".
הטענות של חיפה היו כי בית"ר פנתה לנהל משא ומתן עם קלינגר למרות שהיה תחת חוזה. עוד נכתב כי המאמן לא נתן למועדון התראת פיטורים של 30 יום לפני שעזב והתמנה למאמן בית"ר.
הפועל חיפה מסרה באמצעות בא כוחה עורך דין אריאל מנור: "הבורר הנכבד קבע במפורש שניר קלינגר הפר את ההסכם עם הפועל חיפה ודחה את גירסתו ואת רוב טענותיו. הפיצוי הזעום בו חויב קלינגר והפטור שניתן לביתר ירושלים סותרים את ממצאי הפסק וסותרים את תקנת הציבור. בהתאם לכך תבדוק הפועל חיפה אפשרות לביטול הפסק".