הפועל באר שבע אמנם הגיעה אתמול (שבת) למשחק החוץ נגד בני סכנין במטרה לנצח, אבל במועדון לא מאוכזבים יותר מדי מהתיקו המאופס שהושג. הקבוצה עדיין לא הפסידה בליגה, אך בקרב אוהדיה יש ביקורת גוברת כלפי המאמן רוני לוי על כך שב"ש לא מצליחה להציג כדורגל חיובי וצברה רק חמש נקודות מתוך תשע אפשרויות, זאת לקראת המשחקים נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה.
עוד לפני ההתמודדות, במועדון לא הבינו מדוע משטרת ישראל לא אפשרה לאוטובוס של הקבוצה להגיע לאצטדיון דוחא. בזמן שהאוטובוס נעצר החליטה המשטרה להוציא צו סגירה לאצטדיון, אך בב"ש טוענים שהיה ברור שהמשחק יתקיים, לכן לא הבינו את ההחלטה לא לאפשר להם להמשיך בנסיעה. בסופו של דבר הקבוצה הייתה תקועה באוטובוס כשעה ארוכה עד שנתנו לה להמשיך בנסיעה, מה שהוביל לכעס רב בקרב השחקנים.
2 צפייה בגלריה
רוקאביצה באדום
רוקאביצה באדום
ניקיטה רוקאביצה. נכנס לאט-לאט לעניינים
(צילום: הפועל באר שבע)
מבחינה מקצועית, הקבוצה של רוני לוי הציגה משחק הגנה הרבה יותר טובה לעומת ה-2:2 נגד הפועל חדרה במחזור השני, אבל התקפית רק עם כניסתו של ניקיטה רוקאביצה להופעת בכורה החלה ב"ש לסכן את שער סכנין. זה קרה בדקות הסיום של המשחק, ועד אז משחק ההתקפה של האורחת פשוט לא היה קיים.
העובדה שבדקות בודדות הצליח רוקאביצה להגיע לארבעה מצבי הבקעה נוחים נותנת אופטימיות רבה לב"ש לגבי ההשפעה העתידית שלו על הקבוצה, כשייכנס לכושר משחק. כבר ביום רביעי יפגוש רוקאביצה את האקסית שלו, מכבי חיפה, בגמר גביע הטוטו - משחק שבו הוא אמור להשתלב גם כן בדקות הסיום.
2 צפייה בגלריה
האוטובוס של ב"ש מחוץ לדוחא
האוטובוס של ב"ש מחוץ לדוחא
האוטובוס של הפועל באר שבע מחוץ לדוחא
(צילום: שמעון אלבז)
לקראת המשחקים הקרובים מסתמנת בעיה במרכז ההגנה. מלבד איתן טיבי, שנעדר אתמול וימשיך להיעדר בתקופה הקרובה בשל קרע בשריר, אתמול הוחלף הבלם הנוסף, הקפטן מיגל ויטור, לאחר שחש במתיחה. חאתם אל-חמיד, שפתח בהרכב ושיחק לאורך כל המשחק, סוחב גם הוא פציעה כבר תקופה ארוכה.
לא מן הנמנע שוויטור ואל-חמיד יקבלו מנוחה בגמר גביע הטוטו, ומי שיוסטו למרכז ההגנה הם מריאנו בריירו ואיאד אבו עביד. בכל מקרה, סביר להניח שרוני לוי יעניק מנוחה למספר שחקנים, שכן אחרי המשחק נגד חיפה, בשבת הקרובה תפגוש ב"ש בליגה את מכבי תל אביב ובמחזור שלאחר מכן מצפה לה שוב מכבי חיפה.