לאחר שנודע כי טל כחילה לא נמצא בתוכניות של אטרומיטוס היוונית, הבלם הצהיר כי ייתכן ויחזור לשחק בישראל בעונה הקרובה. כפי שפורסם אמש (רביעי), קבוצתו שסיימה במקום השמיני בליגה מינתה מאמן חדש שלא בונה על כחילה להמשך, והשחקן צפוי לקבל הודעה על כך שעליו למצוא מועדון חדש.
היום כחילה אישר את הדברים: "אני מנסה למצוא אופציות ביוון ואם עד שבוע הבא זה לא יקרה ייתכן שאחזור לארץ". בנוסף, אמר כי מספר קבוצות ישראליות כבר פנו אליו: "קיבלתי הצעות ממספר קבוצות. הפועל תל אביב, בני יהודה, הפועל חדרה והפועל חיפה. אם אחזור אשאף להצטרף לקבוצה גדולה".
1 צפייה בגלריה
כחילה במדי בית"ר ירושלים
כחילה במדי בית"ר ירושלים
כחילה במדי בית"ר ירושלים
(צילום: אוהד צויגנברג)
כזכור, הבלם לא הצטיין ביוון וספג ביקורות רבות. הוא שותף בעשרה משחקים בלבד ובפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הודה כי "זאת השנה הכי קשה שהייתה לי כאדם בוגר". את המעבר לקבוצה היוונית עשה בהעברה חופשית מבית"ר ירושלים, בה שיחק כל הקריירה מלבד תקופת השאלה לבני יהודה עמה זכה בגביע המדינה בעונת 2016/17.
הפרידה מבית"ר בקיץ שעבר הייתה צורמת, וכללה חילופי האשמות הדדיים בין השחקן לבעלים משה חוגג ברשתות החברתיות. בין היתר כתב חוגג: "לפני שהמועדון צריך לכבד שחקני בית, שחקני הבית צריכים לכבד את המועדון, לא כך היה עם טל כחילה, שחקן בית שגדל במועדון מגיל ילדים, שחקן שגם אם המאמן החליט שהוא לא בתוכניות שלו להרכב לעונה הבאה זה לא אומר שלבית"ר לא מגיעה עליו תמורה כספית. חצי מיליון שקל שני מועדונים מליגת העל הציעו על טל כחילה, הייתי מוכן לרדת גם ל-300 אלף ולתת לטל 200 אלף מענק שחרור, אבל הוא בחר ללכת למועדון מחוץ לישראל וככה בית"ר לא קיבלה עליו אגורה שחוקה למרות שהשקיעה בו שנים על גבי שנים מגיל ילדים".