מכבי חיפה מגיעה הערב לאחד מרגעי האמת שלה העונה, הדרבי מול הפועל חיפה בסמי עופר (רביעי, 20:45), ויש עליה לחץ גדול לאחר ההפסד למ.ס אשדוד (1:0) וצמצום ההפרש בפסגה לשתי נקודות.
רק לפני שבועיים הירוקים הובילו את הטבלה בשמונה נקודות וניצחון על מכבי תל אביב (2:1) היה סוגר את סיפור האליפות, אך הם כשלו במשימה ואיבדו ביטחון בשבועות האחרונים. המאמן ברק בכר עבד בעיקר על הצד המנטלי כדי להחזיר את האמונה שחקניו לקראת המשחק ועל הדרך לנקום ביריבה העירונית שניצחה בדרבי הראשון של העונה.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
בצד המקצועי, בכר ייאלץ להסתדר ללא ניקיטה רוקאביצה, מלך השערים של ליגת העל, שייעדר בשבועיים הקרובים לאחר שנפצע מול אשדוד, כאשר גם צ'ארון שרי בספק גדול למשחק ורק סמוך לשריקת הפתיחה יידעו אם הוא כשיר. נראה כי בכל מקרה ההולנדי לא צפוי לפתוח בהרכב.
בכר לא תירגל הרכב באימון המסכם אתמול, דבר שהפתיע את השחקנים, ונראה כי החיסרון של רוקאביצה עשוי לגרום למאמן להפתיע ולהציב את דולב חזיזה בחוד לצד דוניו, שעד כה נחשב לאכזבה גדולה. חוזה רודריגס ישוב לקישור לאחר שנעדר מול אשדוד עקב צהובים ויפתח לצידם של מוחמד אבו פאני ונטע לביא. "זה עוד משחק חשוב על שלוש נקודות, ברור שיש יוקרה בדרבי אבל אנחנו נגיע רגועים, דרוכים ומוכנים. אנחנו יודעים שאסור לנו לאבד נקודות ונעשה הכל כדי לנצח ולשמח את הקהל שלנו", אמר שחקן בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
בכר על הקווים
בכר על הקווים
בכר על הקווים
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה מקווים שמוחמד עוואד ינחת בישראל עוד הלילה לאחר שמרבית הפרטים מולו ומול לך פוזנאן הפולנית סוכמו.