אנחת רווחה גדולה בהפועל באר שבע, ולמעשה בליגת העל כולה, לאחר שתוצאת הבדיקה לגילוי קורנה שערך ניב זריהן התבררה כשלילית וקבעה שהוא אינו חולה בנגיף.
אתמול זריהן לא חש בטוב. הוא סבל מחום גבוה ונשלח על פי הנהלים לביתו. רופאת המשפחה שלו אבחנה חשד לדלקת ריאות, שלהערכתה היה הגורם לעליית החום, אך על פי הפרוטוקול של מתווה חזרת הכדורגל בישראל, בשעות הערב הוא עבר בדיקה לגילוי קורונה. היום הגיעו התוצאות ואיתן ההקלה.

1 צפייה בגלריה
ניב זריהן חוגג
ניב זריהן חוגג
התוצאות לנגיף שליליות. זריהן
(צילום: אורן אהרוני)

בבאר שבע בפרט ובענף בכלל חששו שהבדיקה תוכיח שהוא כן נדבק בקורונה, דבר שהיה מטיל צל גדול על חידוש משחקי הכדורגל בארץ. במקרה שכזה כל הפעילות של שחקני הפועל באר שבע הייתה נעצרת והשחקנים היו נכנסים לבידוד עד אשר היו עוברים בדיקות בעצמם. גם שחקני מכבי נתניה, הפועל רמת גן ועירוני רמת השרון היו נדרשים לבצע את אותו הנוהל, שכן הקבוצות קיימו נגד באר שבע משחקי אימון בשבועיים האחרונים ונחשפו לזריהן.
עם זאת, במינהלת הליגה התעקשו לאורך כל הדרך מאז שעלה החשש להידבקות של זריהן בנגיף - כי הליגה תיפתח בשבת בכל מקרה וכי התגובה תהיה קונקרטית להפועל ב"ש ויריבותיה מבלי לשנות את התוכנית הכוללת, מלבד דחיית משחקים ספציפיים למועד אחר. לאחר שהיעו תוצאות הבדיקה צייצו במינהלת איחולי החלמה מהירה לזריהן ותזכורת לחשיבות השמירה על הנהלים.
זריהן בן ה-25 הגיע לב"ש ממ.ס אשדוד במהלך חלון ההעברות של ינואר 2017, ורשם במדיה 88 הופעות בהן כבש 14 שערים ובישל שבעה. בית"ר ירושלים, אותה הייתה אמורה ב"ש לפגוש בשבת, היא היריבה המועדפת עליו - ארבעה משערי הליגה שלו בקריירה הגיעו מולה, בשני צמדים.

בן זאב: "אין עוד מקום כמו באר שבע בארץ"

יו"ר הפועל ב"ש, שלח מסר לאוהדים במכתב ארוך: "אין עוד מקום כמו באר שבע בארץ. אין עוד קבוצה כמו הפועל באר שבע. קבוצה שמייצגת DNA, של אנשים, של תרבות והיסטוריה. קבוצה שמייצגת רוח התחדשות של עיר".
"העיר באר שבע, כמו הקבוצה עצמה, עברה גל של שינויים ומהפכות בשנים האחרונות. זה כבר לא דרום מול מרכז, פריפריה מול כל השאר, זה כבר לא תפיסה של מי אנחנו רוצים להיות, אלא 'מי אנחנו'. ההסתכלות היא קדימה, בלי רגשי נחיתות, בלי פחד. קבוצה גאה, שהיא חלק מעיר חזקה".
"אלונה ברקת בנתה פה מועדון בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. מועדון עם זהות מגובשת, תרבות של הישגים, מבנה ניהולי חזק, צוות מקצועי מיומן, ומתקנים ברמה הכי גבוהה בארץ. מתוך המקום הזה, אנחנו רוצים להצעיד את הקבוצה לשלב הבא, ולייצר בהפועל באר שבע מודל ניהולי שאין דומה לו בארץ ובעולם".