"כשאתה מביא מאמן שבעונה שעברה הדריך בליגה ג', זו בעיה. גם מי שאמור לתת לו את הגב המקצועי ולעזור לו חסר ניסיון". אחרי ה-2:1 הדרמטי של הפועל ת"א אתמול (שלישי) בטדי להפועל ירושלים - משער של סדריק דון בדקה ה-92 - המאמן בורחה למה והמנהל המקצועי חן סול ספגו ביקורת מבית.
"זה מאמן שהפסיד לבד ארבע נקודות. התיקו מול הפועל חדרה על הראש שלו, כשלא הוציא בזמן את אלון אזוגי שהורחק, ואתמול בהפסד בתוספת הזמן בטדי שוב היה לו חלק. רק מאמן שאימן בליגה ג' יכול לעשות בקרן האחרונה חילוף כפול, והכל התבלגן", זעמו שחקנים במועדון. "לספוג שערים ממצבים נייחים, מצביע שיש פה בעיה".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א בורחה למה
מאמן הפועל ת"א בורחה למה
שוב סופג אש. למה
(צילום: יאיר שגיא)
בקבוצה עדיין לא קיבלו הצעות רציניות לגבי החלוץ אלן אוז'בולט, ששוב לא פתח ונראה כבוי עם הכניסה שלו למשחק בטדי כמחליף. בכל מקרה, רק במידה ותתקבל הצעה בתמורה לדמי מעבר - הוא יעזוב. למה העביר נגדו ביקורת כשאמר: "הוא שחקן חשוב. כשהוא משחק, הוא צריך להופיע. היו לו כמה מצבים והוא צריך להמשיך לעבוד".
אחת האכזבות הגדולות בהפועל עד כה הוא הישאם לאיוס, ששוב הציג משחק חלש מאוד. "הוא מדבר על מעבר לחו"ל ובקושי יכול לפתוח בהרכב של הפועל ת"א", טענו גורמים במועדון.
2 צפייה בגלריה
לאיוס
לאיוס
אחת האכזבות הגדולות בהפועל עד כה. לאיוס
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הפועל תחת למה צברה בארבעת המשחקים האחרונים 10 נקודות מ-12 אפשריות, אבל אתמול בטדי הקבוצה נראתה רע, בעיקר בדקות הפתיחה. "פתחנו רע מאוד, הם הגיעו להרבה הזדמנויות ברבע השעה הראשונה", הודה עומרי אלטמן, שכבש את השוויון הזמני. למה הוסיף: "לקח לנו 10-15 דקות להיכנס למשחק, זו הטעות הראשונה שלנו. התעוררנו אחרי זה וחזרנו אבל לא הצלחנו להפוך. באנו עם ביטחון, אבל אנחנו מכבדים כל יריבה וצריכים להיות מוכנים מנטלית לכל אחת. לפעמים מנצחים ולפעמים לומדים, ומהיום נצטרך ללמוד. יש דברים שצריך לנתח, אבל יש גם דברים חיוביים".