הניצחון אתמול (שני) בדרבי של הכרמל היה קודם כל מבחן אופי עבור מכבי חיפה. למרות הקושי בהתקפה, הירוקים לא איבדו את הראש, כבשו צמד בזק בתוך כדקה ואותתו: "לא הרמנו ידיים ממאבק האליפות". כשנותרו חמישה משחקים עד לסיום העונה (15 נקודות) הפער מהמוליכה מכבי ת"א עומד נכון לעכשיו על 7 נקודות.
גיבור הערב היה לא אחר מהחלוץ דין דוד שבתוך כדקה כבש צמד בזכות צמד בישולים של פרנצדי פיירו, ובעצם הכריע בכך את הפועל חיפה, שפשוט לא הגיעה להתמודדות. "הוא ללא ספק החלוץ הכי טוב בישראל היום", החמיאו בצד הירוק של העיר לשחקן שהעלה את מספר כיבושיו ל-16, ובכך השתווה למי שהוליך לבדו את טבלת הכובשים של הליגה עד אתמול, ערן זהבי. "דין הוכיח שהוא רמה אחת מעל כולם".
1 צפייה בגלריה
דין דוד חוגג
דין דוד חוגג
"הכי טוב בישראל". דוד חוגג עם החברים
(צילום: גיל נחושתן)
דגו, שכידוע כבר התבשר שלא ימשיך בעונה הבאה במועדון, זכה אף הוא למחמאות בעקבות הניצחון: "הוא הוכיח מקצוענות גדולה, למרות המצב אליו הוא נקלע", אמרו במועדון. "אליפות? אנחנו מסתכלים על המשחק הקרוב שלנו מול מכבי בני ריינה. כלום לא גמור ונילחם עד הרגע האחרון, כל עוד יש סיכוי".
לקראת משחק החוץ מול ריינה (שבת, 20:00) מקווים מאוד במכבי חיפה שלא לאבד נקודות נוספות נגד מי שהפכה לכבשה השחורה שלה. זאת לאחר שהקבוצה של שרון מימר כבר לקחה מהאלופה 6 נקודות העונה, ובעצם חתומה על מירב הפיגור מהמוליכה, מכבי ת"א. במחזור האחרון הייתה זאת הקבוצה של רובי קין שירקה דם מול הקבוצה מהמגזר ובסיום חילצה בשיניים ניצחון 2:3.
בחיפה צפויים להגיע למשחק בהרכב די דומה לזה שניצח את הפועל חיפה, פייר קורנו שנעדר אתמול עקב צהובים עשוי לשוב להרכב של דגו.