סימנים של התאוששות. אחרי ההדחה המאכזבת על ידי קייראט במוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה עשתה צעד בדרך לסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג. אלופת ישראל ניצחה הערב (חמישי) 1:2 את דינמו טביליסי בחוץ במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני. 
עומר אצילי הבקיע ראשון (8) ודין דוד, ששולב כמחליף, הוסיף (66) את השני. היה זה שער הבכורה של חלוץ הרכש שהגיע ממ.ס אשדוד. הבלם המקומי גיורגי פפאבה צימק (88). הגומלין יתקיים בשבוע הבא בסמי עופר. אם מכבי חיפה תעלה לשלב הבא היא תתמודד נגד טורשבן מאיי פארו או בודוצ'נוסט ממונטנגרו.
5 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
מכבי חיפה חוגגת
(באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
ברק בכר הגיב בסיום המשחק: "אני מאוד מאוכזב מהגול שספגנו. סתם נלחצנו ויכולנו לעשות את המשחק יותר קל. היו לנו הרבה מצבים ושלטנו, אבל היו לנו גם דקות לא טובות בחצי השני ולא היינו שקטים. אנחנו עדיין בתקופה של הכנה ורצינו מאוד את הניצחון הזה, בטח אחרי המשחק האחרון שהפסדנו ולכן היה מעט לחץ. במשחק הבא נדאג לשפר את הדברים, כי יש עוד הרבה דברים לשפר". על העימות הקרוב עם מכבי תל אביב באלוף האלופים: "יש לנו ביום ראשון משחק חשוב על תואר ולאחריו ננסה להתכונן ליום חמישי ולעשות את הדברים יותר טוב".
5 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"יכולנו לעשות את המשחק קל יותר". ברק בכר
(צילום: שרון צור)

מהלך המשחק

דקה שנייה: ניסיון ראשון של מכבי חיפה. חוסה רודריגס בעט מעל למשקוף.
3': ההגנה של מכבי חיפה נתפסה לא מוכנה וכמעט ספגה. זוראן מרוסיץ' נשלח לכדור עומק והקדים את רמי גרשון האיטי. למזלם של הירוקים החלוץ של המארחת בעט החוצה.
8': שער! 0:1 למכבי חיפה. סאבה קוודגיאני מטיביליסי טעה כשלא הרחיק היטב, דולב חזיזה מסר בנגיעה ועומר אצילי בעט פנימה מתוך הרחבה.

5 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה הערב בטביליסי
(באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
11': כרטיס צהוב מיותר שספג מוחמד אבו פאני. הקשר מנע מהקבוצה היריבה לבעוט כדור חופשי.
15': דינמו טביליסי ניסתה להשוות. הבעיטה של מילאן ראדין הייתה חלשה מדי, ג'וש כהן קלט.
22': מכבי חיפה ניסתה להבקיע את השני. עומר אצילי מסר לדולב חזיזה, שהשאיר למוחמד אבו פאני. האחרון בעט שטוח החוצה.
24': מכבי חיפה התקרבה לשער השני. רז מאיר הגביה לרחבה, דולב חזיזה המשיך בראשו, צ'ארון שרי הוריד לדוניו אבל החלוץ לא הצליח לשגר בעיטה מדויקת והחמיץ.
5 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
מכבי חיפה מול טביליסי
(באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
26': צ'ארון שרי הוביל התקפה מתפרצת ובעט לשער, עומר מיגינשווילי קלט.
49': זוראן מרוסיץ' שלח את ברנס אוסיי, אבל ג'וש כהן יצא בזמן והקדים את המחליף של המארחת.
58': דינמו טיביליסי לחצה במטרה להבקיע. סימון גבניו עלה לבעיטת קרן ונגח מקרוב מעל למשקוף.
61': כמעט השני של מכבי חיפה. דולב חזיזה הגביה מצד ימים, מיגינשווילי הדף ועומר אצילי בעט מעל למשקוף.
5 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
צ'ארון שרי
(באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
66': שער! 0:2 למכבי חיפה. רז מאיר הגביה מצד ימין, דין דוד השתלט על הכדור עם החזה והקפיץ מעל השוער לרשת. שער בכורה לחלוץ הרכש במדים הירוקים.
81': מוחמד אבו פאני הגיע להזדמנות להבקיע, אבל בעט חזק החוצה.
87': ברנס אוסיי בעט חזק לשער, ג'וש כהן הדף.
88': שער! דינמו טביליסי צימקה ל-2:1. שני הבלמים החזירו את המארחת לתמונה. סימון גבניו נגח ברחבה, גיורגי פפאבה המשיך מקרוב לרשת.

הרכבים

דינמו טיביליסי: עומר מיגינשווילי; סאבה חבדגיאני (דויט קובארי 70), גיורגי פפאבה, סימון גבניו; פביאן ספורקסלדה, בקאר קרדבה (אנזור מקבבישווילי 46), מילאן ראדין (טוניקה מורשילדזה 78), לבאן קרבדזה; גיורגי קוטסיה (נודארי קבטרדזה 70), זוראן מרוסיץ', גיורגי קבדבה (ברנס אוסיי 46).
מכבי חיפה: ג'וש כהן; רז מאיר, רמי גרשון, בוגדן פלאניץ' (אורי דהן 84), סאן מנחם; מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס, צ'ארון שרי (מאור לוי 71); עומר אצילי (דין דוד 63), גודסוויי דוניו (בן שהר 63), דולב חזיזה (יובל אשכנזי 84).
פורסם לראשונה: 19:21, 22.07.21