הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מתח ביקורת חריפה על היכולת של הקבוצה במהלך התבוסה 4:1 למכבי חיפה בדרבי אתמול (רביעי), ולא נמנע מלבטא אותה בקול רם, כשהוא מכוון את החיצים לצוות המקצועי ולשחקנים: ״זה בושה איך שהקבוצה נראתה".
כץ, שהיה נסער בעקבוצ התוצאה, הסביר את טענותיו: "שיחקנו בלי שיטה ובלי מחויבות של שחקנים. מישהו מהשחקנים שלי בכלל ספג צהוב במשחק? מה הם עשו, הם התכוננו בכלל למשחק? פשוט בושה גדולה איך שנראנו על המגרש".
2 צפייה בגלריה
יואב כץ הפועל חיפה
יואב כץ הפועל חיפה
כץ. "בושה"
(צילום: עוז מועלם)
הבעלים התייחס גם למשמעות של המשחקים שנותרו עד סיום העונה מבחינת עתיד שחקני הקבוצה: "היה לשחקנים מזל גדול שלא היה קהל. יש להם שני משחקים לסיום העונה והם יהיו חייבים לתקן ולהיראות מחויבים וטובים הרבה יותר". .
המאמן חיים סילבס אמר: “קודם כל, זה היה אחד מאותם משחקים שהכול בורח לך מהשנייה הראשונה. ספגנו שער מקרי שסחרר אותנו, אני מאוד מאוכזב מפתיחת המשחק שלנו. אין הרבה מה לדבר, זה מאכזב כי הייתה לנו עונה טובה ופלייאוף טוב וזה הורס את ההרגשה. זה ערב מאכזב לכל מי שאוהב את הפועל חיפה ואני מתנצל".
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס. "מאכזב"
(צילום: ראובן כהן)
המאמן התייחס לשינוי ביכולת של היריבה: "מכבי חיפה של השנים האחרונות שונה מזו של השנה, הם הגיעו להרבה התקפות ואנחנו לא הצלחנו להשיב פייט וזה עלה לנו ביוקר. כשאתה לא מגיע בשיאך אתה משלם מולם. הדרבי הוא מעל הכל, הכניעו אותנו מוקדם וזה מאכזב מאוד. מקצועית זה מאכזב, לא היינו מוכנים לזה מספיק, אי הנוחות היממה אותנו ואין לי מילים, חייבים למחוק את המשחק הזה ולהמשיך הלאה”.