מחזור נוסף בליגת העל הגיע אתמול (שני) לסיומו, ורגעי ההכרעה מתנקזים לנקודת רתיחה - הן במרוץ האליפות והן במאבק ההישרדות.
בצמרת המצב פשוט למדי. כשנותרו ארבעה מחזורים עד לסיום העונה, מכבי ת"א, שסיימה אתמול ב-1:1 מאכזב מול בני סכנין בחוץ, מובילה בחמש נקודות על מכבי חיפה, לה הופחתו העונה שתי נקודות על ידי בית הדין. השתיים ייפגשו בשבת הקרובה (20:30) בסמי עופר למשחק העונה האחרון, כשהמוליכה תצטרך להתמודד בלי מילסון שהורחק הערב, וניצחון של הירוקים יטרוף לגמרי את הקלפים.
1 צפייה בגלריה
מילסון מול סק
מילסון מול סק
יחמיץ את משחק העונה. מילסון מול עבדולאי סק
(צילום: עוז מועלם)
לאחר משחק העונה, מכבי ת"א תשחק מול הפועל באר-שבע (בית), הפועל חיפה (חוץ) ובני ריינה (בבית), בעוד שמכבי חיפה תשחק מול בני סכנין (חוץ), הפועל באר-שבע (חוץ) והפועל חיפה (בית).
בתחתית, בית"ר ירושלים סיימה אתמול ב-0:0 מול מ.ס. אשדוד בטדי, תוצאה שהייתה טובה לשתי הקבוצות. הצהובים-שחורים הבטיחו את ההישארות בליגה, בעוד הקבוצה של אלי לוי עלתה אל מעל הקו האדום, והיא מובילה כעת בנקודה על הפועל ת"א (31 לעומת 30), לה הופחתה העונה נקודה על ידי בית הדין. הקבוצה היחידה חוץ מהן שעדיין עלולה להצטרף להפועל פ"ת ולרדת העונה לליגה הלאומית היא הפועל חדרה (33 נקודות), שהובסה אתמול 4:0 על ידי מכבי פ"ת, שמצידה גם הבטיחה את ההישארות.
הפועל ת"א, לה יש את מאזן השערים הכי טוב מבין השלוש (15-), תלויה בעצמה ואם תנצח בשני המשחקים שנותרו לה - נגד אשדוד (שבת, 18:00) בבית ומול הפועל חדרה בחוץ - היא תישאר בליגה. כ-25 אלף אוהדים אדומים כבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד למשחק החם. במקביל אליו, חדרה תתארח אצל מכבי נתניה - וניצחון יעניק לה בוודאות עונה נוספת בליגה הבכירה. במחזור הסיום, במקביל למשחק של הפועל ת"א מול חדרה בנתניה, תתארח אשדוד אצל הפועל ירושלים.
פורסם לראשונה: 22:48, 06.05.24