אחרי פגרה שנמשכה כשבועיים תשוב מכבי תל אביב בשבת (20:30) לליגת העל כשתארח את הפועל באר שבע במשחק שיפתח את הופעותיה בפלייאוף העליון. היום (חמישי) דיבר המאמן פטריק ואן לוון על המשימה הצפויה לו ולשחקניו באיצטדיון בלומפילד.
"אנחנו חוזרים לעניינים אחרי כשבועיים של פגרה, עבדנו עם הקבוצה בצורה טובה מאוד, היה לנו משחק ידידות בשבוע שעבר וביום שני חזרנו שוב להתאמן. השחקנים עובדים היטב", סיפר ואן לוון. "עבור השחקנים זו היתה הזדמנות לנוח מעט, להתאושש ממספר המשחקים הרב שהיו לנו ולבלות קצת עם המשפחות. ברור שלשחקנים שהיו בנבחרות הלאומיות לא היתה את ההזדמנות הזו, שזה דבר טוב למועדון ולנבחרת, אבל לא יכולנו לתת להם ימי מנוחה".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
(צילום: AFP)
על השבוע העמוס שמצפה לשחקניו אמר ההולנדי: "אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו ונעשה זאת גם עכשיו. אנחנו צריכים לנצח בכל המשחקים אם אנחנו רוצים שתהיה לנו עונה טובה ולשם אנחנו מכוונים".
על היריבה הקרובה אמר ואן לוון: "היריבות בין הקבוצות וההישגים שלהן בעבר יעניקו אווירה טובה והזדמנות לראות משחק טוב. אנחנו צריכים להציג את היכולת הכי טובה שלנו".
אנדרה ז'ראלדש דיבר על מצבו הבריאותי: "היתה לי פציעה קטנה, אבל טיפלנו בזה ואני מוכן לשחק. אנחנו יודעים שבאר שבע קבוצה טובה ותמיד קשה לשחק נגדה. זו קבוצה טובה עם שחקנים איכותיים, אבל אנחנו יודעים איך אפשר לנצח את המשחק וננסה לעשות את זה. זו תקופה חשובה בעונה, אבל אנחנו צריכים להתרכז רק במשחק הבא שמצפה לנו. להתקדם ממשחק למשחק כדי להשיג את המטרות. הדבר הכי חשוב הוא באיזה מקום אתה מסיים את הליגה ולא המיקום הנוכחי שלך. יש עוד 10 משחקים וזה בידיים שלנו".
2 צפייה בגלריה
עזיז באיו, אנדרה ז'ראלדש
עזיז באיו, אנדרה ז'ראלדש
"הקהל חוזר? בטוח שתהיה אווירה נהדרת". אנדרה ז'ראלדש
(צילום: ראובן שוורץ)
הפורטוגלי דיבר על האפשרות לפגוש שוב את האוהדים ביציעים: "לצערי במשחק האחרון לא יכולתי לשחק. כמובן שאם אשחק זה יהיה תענוג להופיע מולם שוב. אני בטוח שתהיה אווירה נהדרת ונקווה שבסיום נחייך ונשיג את הניצחון".