כשברקע האולטימטום שהציב ארגון השחקנים לברק אברמוב - לבטל את ההוצאה לחל"ת של שחקני בית"ר ירושלים ולשוב לשולחן המו"מ מולם עד היום ב-12:00 אחרת יפנה לבית הדין לעבודה - שחקני המועדון פתחו גם הם בחזית נגד הבעלים.
"כל המהלך של אברמוב צבוע. הוא מנסה לנגן עכשיו על הדברים הרגישים בחברה הישראלית, אבל אם היינו מסכימים להפחתה שהוא רצה, בניגוד לכל הקבוצות האחרות, פתאום הכל היה בסדר. ברור שיש פה אינטרס כלכלי", טענו חלק מהשחקנים. "הוא יצר חוסר אמון מולנו. זה דומה למה שקרה בבני יהודה, מי ירצה לשחק עכשיו תחת בעלים כאלו? חלקנו כבר מחפשים אפשרות לעזוב".
2 צפייה בגלריה
אברמוב
אברמוב
לא רוצה לחזור לשחק במצב הנוכחי. אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
השחקנים גם תקפו את יו"ר מינהלת הליגה, ארז כלפון: "לא שומעים ממנו מילה, הוא פגע בתדמית של כל הליגה".
ארגון השחקנים שלח, כאמור, אתמול מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים, בו דרש לגנוז את מכתבי החל"ת ולהשיב את האימונים לקראת חזרת הליגה. "ידוע לכם כי מתנהל מו"מ מול התאחדות הכדורגל, בשיתוף מנהלת הליגה ומשרד הספורט להסדרת פעילות הכדורגל בתקופה זו. במסגרת זו, ארגון השחקנים וההסתדרות הביעו נכונות לבצע דחיה של חלק משכר העובדים בכפוף להתניות מסוימות שנדונות. רק שמתחילת השיח הבהיר מר אברמוב שאין לו עניין בקיום הליגה", נכתב, בין השאר, במכתב.
2 צפייה בגלריה
הוצאו לחל"ת. שחקני בית"ר
הוצאו לחל"ת. שחקני בית"ר
הוצאו לחל"ת. שחקני בית"ר
(צילום: עוז מועלם)
אברמוב עצמו אתמול טען בהודעה רשמית כי "אנחנו בזמן מלחמה, מלחמה! לא מבצע, לא אירוע נקודתי. זהו אירוע מכונן וגורלי בתולדותינו. משחקי הליגה צריכים להידחות עד ליום שבו ניתן יהיה לשחק כדורגל עם קהל. בית"ר ירושלים בלי האוהדים שלה לא קיימת. אין לה זכות קיום. כולנו ביחד צריכים לחזור ולשחק שכל העם יכול לראות ולחזור לצפות בכדורגל. מי שחושב אחרת, רצוי שיחשוב על הגיבורים שלנו שנלחמים בדיוק בזמן ועל המשפחות והאזרחים המודאגים. עוד לא בשלה העת לכדורגל".
את תגובתו של כלפון לא ניתן היה להשיג, בבית"ר מסרו כי ישיבו למכתב של ארגון השחקנים במהלך היום.