רובי קין חזר עם מכבי ת"א לישראל, אחרי ששהה כחודשיים בחו"ל, אך גם כאן המשיך לשמור על האופן שבו הוא מתבטא - ולא התייחס לאירועים בישראל. שחקנים במועדון שוחחו ביניהם בימים האחרונים והיו משוכנעים כי המאמן יתנסח בצורה אחרת ברגע שיגיע לארץ, אולם התאכזבו לשמוע אותו אתמול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הערב (ראשון, 20:00) מול הפועל ירושלים בטדי.
"הבהרתי שאחזור. אנחנו פה, הצוות פה", אמר קין, ואז הוסיף התבטאות כללית במיוחד: "עם כל מה שקורה בעולם, אם זה בחודשים האחרונים או אפילו בחיים האישיים, כדורגל הוא אסקפיזם נהדר. זה מה שאני מנסה לעשות מהיום הראשון שלי פה, ליהנות מכדורגל, ואני חושב שראיתם את זה. הביחד שיש לנו, אני חושב שזה משתלב היטב בכדורגל שלנו".
2 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
שוב לא התייחס למצב הביטחוני. קין
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שהבטיחה את עלייתה לשלב הבא בקונפרנס-ליג, מכבי ת"א תחזור לליגה מול הפועל ירושלים מהתחתית, כשנראה כי ההרכב שפתח בחמישי ימשיך ברובו עם מעט שינויים, מתוך הרצון של קין לרוץ עם הרכב ברור והיררכיה מובהקת. "לא יהיו שינויים מטורפים אבל יהיו כמה", הסביר קין. "הכי חשוב זה שכאשר מישהו מקבל הזדמנות הוא צריך לקחת אותה, וכמה אנשים יקבלו הזדמנות מחר. הייתי שמח להגיד לכם יותר אבל אני צריך לשמור דברים לעצמי".
האירי המשיך: "הדבר הטוב הוא שהיינו ביחד, במדינות שונות, אבל שמרנו על כושר ומגיע לשחקנים ולצוות קרדיט על כך. צברנו דקות במשחקים באירופה אז אין תירוצים. זה יוצא מהכלל שניצחנו שלושה משחקים בהתחשב בכך שנאלצנו לנסוע ולחזור, לשחק במגרשים שונים, תנאי אקלים שונים. זה הישג אדיר מבחינת השחקנים, מגיע להם כל הקרדיט וגם לכל הצוות שעבד איתם ושמר עליהם בכושר שיא".
2 צפייה בגלריה
תורג'מן
תורג'מן
"הוא עדיין לומד". תורג'מן
(צילום: יאיר שגיא)
דור תורג'מן, שפתח במשחקי נבחרת ישראל, עלה רק כמחליף בשני המשחקים האירופיים האחרונים של הקבוצה, אבל האירי בטוח לגביו: "הוא יהיה בטופ, אין שאלה. הוא יכול לשחק בשמאל, במרכז, והוא עדיין לומד. ככל שאתן לו יותר דקות כך אעזור לו יותר, ובהחלט אעשה את זה. מה שאתה צריך לעשות אם אתה לא משחק ואתה צעיר - כשאתה עולה אתה חייב להותיר חותם. זה נכון לכל שחקן, דור עלה במשחק האחרון והשפיע. אתה צריך להיות אגרסיבי ולהראות למאמן שמגיע לך לשחק כל הזמן. הוא לא ישחק תמיד, כי יש לנו את ערן זהבי, אבל הוא יכול לשחק בכל מיני עמדות, הוא חלק חשוב מהעונה הזו".
קין התכוון להעניק לקיקו בונדוסו דקות משחק ראשונות מול בריידבליק, אולם החליט שעדיף כי לא ישחק על משטח סינתטי אחרי הפציעה שעבר, וייתכן כי ישולב הערב נגד הפועל ירושלים.