מכבי תל אביב נחתה הבוקר (שישי) בארץ אחרי חמש שעות טיסה מקזחסטן, שם השיגה אתמול 1:2 קשה על שחטאר קרגנדי בפלייאוף הליגה האזורית. "המזל הכי גדול שלנו בשנתיים האחרונות הוא ההגרלות", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "תודה רבה למגרילים מאופ"א". קרגנדי חווה עונה רעה במיוחד בליגה המקומית ורחוקה ארבע נקודות בלבד מהקו האדום.
הצהובים כבר מבינים שהסגל נבנה העונה חלש ביחס עונה שעברה, זאת למרות שבצד הכלכלי הם רשמו הכנסה נאה ממכירת 20 אלף מינויים ויכולים להוסיף בשבוע הבא גם 12 מיליון שקל מעלייה לשלב הבתים. חלק מהכסף הזה כבר הופנה לחיזוק, והכוונה היא להמשיך במגמה הזאת. העמדה המרכזית שאותה סימנו הייתה הכנף. מי שלא יגיע הוא עומרי אלטמן. בעבר היו גישושים בין הצדדים, אבל הם לא הבשילו למשא ומתן ואלטמן צפוי לשחק בחו"ל בעונה הבאה.
1 צפייה בגלריה
אבי ריקן
אבי ריקן
ניצחון קשה בקזחסטן. שחקני מכבי תל אביב
(צילום באדיבות מכבי ת"א)
במכבי היו מרוצים מהכניסה הטובה של עדן שמיר. הקשר היה חלק משער השוויון של אבי ריקן ולאחר מכן כבש בעצמו כבר בהופעת הבכורה. מנגד, אנריק סאבוריט ולואיס הרננדס ספגו ביקורת על היכולת החלשה בהגנה.
בקבוצה משוכנעים כי בשבוע הבא באצטדיון בלומפילד הם יעברו בצורה משכנעת את היריבה הקזחית. דן ביטון וסטיפה פריצה יסיימו את הבידוד עד יום חמישי וייכללו בסגל למשחק הגומלין.