אכזבה במכבי חיפה לאחר ה-1:1 אתמול (שני) נגד מכבי ת"א בבלומפילד, שהרחיק אותה מאוד מאפשרות לחגור אליפות בפעם הרביעית ברציפות. האלופה הגיעה למשחק אמש בידיעה שרק ניצחון יחזיר אותה למאבק אך אחרי מחצית ראשונה רעה מאוד היא הצליחה רק להשוות במחצית השנייה והפער של הצהובים בפסגה נותר 10 נקודות, זאת כשנותרו עוד 24 נקודות בקופה.
על אף העובדה שהמשחק אתמול היה השביעי ברציפות ללא ניצחון, במכבי חיפה מסרבים להרים ידיים - ועדיין משדרים אמונה. "העונה ממש לא גמורה, יש עוד שמונה משחקים עד לסיום הפלייאוף. נמשיך להילחם ולהאמין כל עוד אפשר. נבוא לכל משחק כדי לנצח", אמר שחקן בקבוצה.
1 צפייה בגלריה
ענאן חלאילי חוגג
ענאן חלאילי חוגג
זכה לשבחים. ענאן חלאילי חוגג עם רפאלוב וקינדה לאחר השער שכבש
(צילום: עוז מועלם)
ענאן חלאילי, שצפוי לעזוב בסיום העונה לאוניון סן ז'ילואז' הבלגית, שוב הוכיח כמה כישרון יש לו ברגליים עם שער ענק. שחקן ההתקפה, שהמשיך לשחק פצוע וסירב להתחלף, זכה לשבחים. לעומת זאת, שריף כיוף, שהחליק והיה אשם ישיר בשער שספגו הירוקים, איכזב שוב ונראה שהוא בירידה ביכולת.
סוגיית המאמן לעונה הבאה עדיין בוערת. שמו של ברק בכר עולה בכל רגע נתון כמועמד מוביל להחליף את מסאי דגו, אך כל עוד האליפות לא הוכרעה, סביר מאוד שיעקב שחר לא יודיע על זהות האדם שיעמוד בעונה הבאה על הקווים, גם אם כבר קיבל החלטה בנושא.