בית"ר ירושלים חזרה לנצח הערב (שבת) עם 0:2 די נינוח מול בני ריינה בחוץ. שני השערים הגיעו מנגיחות ישירות אחרי קרנות: הראשון היה של אורי דהן בדקה ה-16 ואחרי ארבע דקות דנילו אספרייה הוסיף אחד.
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "משחק כדורגל לא נגמר עד שהוא נגמר, איתמר לקח כדור בדקה ה-87, הם יכלו לעשות 2:1 מכלום ואז זה לחץ והכול יכול לקרות. ראיתי משחקים גם במונדיאל שכאילו גמורים ופתאום מתהפכים. הדבר הכי שמח לי בשבוע הזה הוא שלא ספגנו סוף סוף. משחק ההגנה שלנו היה מצוין. השחקנים עשו עבודה טובה. יש לריינה חלק קדמי טוב והצלחנו לסגור אותם טוב, אולי חוץ ממצב אחד. התחלנו את העונה בסגל אחר, אחרי שבעה מחזורים צירפנו חלוץ ובלם, התחלנו להתארגן יותר. אני שמח שתוך כדי תנועה זה כן מסתדר לנו כרגע. קשה לבנות קבוצה תוך כדי תנועה. אני חושב שצריך להחמיא לשחקנים על השינוי, בעיקר על הסיבוב השני. אבל צריך להמשיך, מה שהיה מת. נצטרך להביא שחקנים נוספים, אנחנו דלילים מאוד בחלק הקדמי. נצטרך להביא שחקנים בכל עמדה. עזבו אותנו ארבעה או חמישה שחקנים ולא צירפנו חוץ מהבלם. המטרה שלנו היא להמשיך לשחק ככה, להביא תוצאות ונראה מה יהיה".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
הקבוצה שלו מתחילה לצבור ביטחון. אבוקסיס
(צילום: שרון צור)
3 צפייה בגלריה
בר כהן שחקן בית"ר ירושלים
בר כהן שחקן בית"ר ירושלים
בר כהן חוגג
(צילום: שרון צור)
3 צפייה בגלריה
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
ניקולאסקו מודה לאוהדים
(צילום: שרון צור)
קשר בית"ר אופיר קריאף הוסיף: "בשנייה האחרונה הצליחו להרכיב משהו כדי לרוץ איתו. הרבה שחקנים הקריבו כאן בתחילת העונה. נכון שהיו תצוגות שפל, אבל היו שחקנים שסיכנו את הקריירה שלהם בחוסר ודאות כדי לשחק במועדון הזה. זו זכות להיות פה, התחלנו להתייצב וממשחק למשחק אנחנו מתחברים ומשתפרים. יש פה חדר הלבשה חזק שמחובר לאוהדים. איבדנו יתרון בדקות האחרונות בשני המשחקים האחרונים, אני שמח ששמרנו על רשת נקייה".